O tvrtki

Osnovna načela poslovanja

Iza toga stojimo

Pridržavanje osnovnih načela poslovanja kod nas igra ključnu ulogu: pravedno ponašanje i poštovanje u ophođenju s kupcima, djelatnicima i poslovnim partnerima – jer samo zajedno možemo postići naše ciljeve. 

 

Pritom želimo uvijek postati bolji – po uzoru na naš moto: “Tko ne postaje boljim, prestaje biti dobar.”

Orjentiranost prema kupcu i zadovoljstvo djelatnika

Osnovna načela poslovanja temelj su našeg svakodnevnog djelovanja te polazišna točka za uspješnu suradnju svih djelatnika u Kauflandu.

 

  • Zadovoljstvo kupaca određuje naše poslovanje.
  • Povoljan odnos cijena i usluga određuje našu tržišnu poziciju.
  • Rastemo kroz ekspanziju i neprestano poboljšanje u našim poslovnicama.
  • Kao jedno od poduzeća unutar grupe radimo sustavno.
  • Brze i učinkovite odluke te jednostavni radni procesi osiguravaju naš uspjeh.
  • Pridržavamo se postojećih zakona i internih smjernica.
  • U našem svakodnevnom poslovanju preuzimamo gospodarsku, društvenu I ekološku odgovornost.
  • Pošten odnos prema svakome u poduzeću je zajamčen.
  • Međusobno se poštujemo i potičemo.
  • Pridržavamo se dogovora u uvjetima međusobnog povjerenja.
  • Pohvala, priznanje i sposobnosti kritiziranja su termini koji u svakodnevnom radu određuju našu radnu klimu.
  • Okružujemo se "jakim“ djelatnicima, a zamjena je osigurana u svakom sektoru.

Kaufland jamstva

Posao i karijera

Newsletter

Facebook

Na našim web stranicama primjenjujemo tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurali funkcionalnost i jednostavnost korištenja. Nastavkom pregleda Kauflandovih web stranica, dajete svoju privolu za korištenje kolačića. Više o primijenjenim kolačićima i njihovom deaktiviranju možete saznati u našim Pravnim napomenama i zaštiti osobnih podataka.