O tvrtki

Fer poslovna praksa

S našim dobavljačima pregovaramo na fer način

U okviru europske Inicijative lanca opskrbe, Kaufland se dobrovoljno obvezao da će se pridržavati i u praksi provoditi deset načela za fer poslovnu praksu u prehrambenom opskrbnom lancu.


Ova inicijativa je zaživjela u Bruxellesu 2013. godine.

Fer odnos i partnerstvo

Dugoročni i održivi odnosi s našim dobavljačima čine temelj našeg poslovnog modela. Svakodnevno pokušavamo želje naših kupaca ispuniti raznolikim, održivim i regionalnim asortimanom svježih proizvoda visokovrijedne kakvoće po povoljnim cijenama. To možemo ostvariti samo zajedno s našim dobavljačima, stoga su fer poslovna praksa i partnerstvo za nas na prvome mjestu.


Središnji element dobrovoljne Inicijative predstavlja interni Ured za prijavu prigovora, koji tvrtke uređuju u okviru svoje obveze. Taj ured se može kontaktirati uvijek kada jedan od poslovnih partnera smatra da se druga strana ne ponaša u skladu s dobrim poslovnim praksama. Kaufland ovu obvezu ispunjava tako što se dobavljači, koji također sudjeluju u dobrovoljnoj Inicijativi lanca opskrbe, odmah mogu obratiti Kauflandovom uredu za prijavu prigovora.

 

Ured za prijavu prigovora

 

Daljnje obavijesti o Inicijativi možete naći na internet stranici:

 

www.supplychaininitiative.eu

 

Detaljni opis utvrđenih načela može se pročitati u sljedećem dokumentu:

 

Načela (pdf)

Kaufland jamstva

Posao i karijera

Newsletter

Facebook

Na našim web stranicama primjenjujemo tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurali funkcionalnost i jednostavnost korištenja. Nastavkom pregleda Kauflandovih web stranica, dajete svoju privolu za korištenje kolačića. Više o primijenjenim kolačićima i njihovom deaktiviranju možete saznati u našim Pravnim napomenama i zaštiti osobnih podataka.