Učitavanje podataka o poslovnici

Tvoji će podaci biti poslani.
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/66/71/Asset_2326671.jpg
Ovo nije tvoja poslovnica?
Promijeni
Tvoja poslovnica

Prethodno odabrane poslovnice
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/63/35/Asset_2326335.jpg

Domaća kvaliteta crvenog luka, krumpira, češnjaka i cikorije

"Aroma i miris našeg češnjaka ne da se usporediti s onim iz daleke Kine." - Marijo Puškarić, OPG Agro Puškarić

Tijekom 17 godina u Hrvatskoj Kaufland je ostvario suradnju s mnogim domaćim uzgajivačima koji proizvode kvalitetno voće i povrće. Poljoprivredni obrt Agro Puškarić može se pohvaliti, ne samo svojom prepoznatljivom kvalitetom, već i tehnologijom koja zadovoljava visoke svjetske standarde. 

Sve arome domaćeg češnjaka na polju Marija Puškarića

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Alphacontent/AP_Alphacontent_150/hrv/45/12/Asset_2324512.png

Još dok je imao 17 godina, Marijo Puškarić je znao kako je njegov život poljoprivreda. Ljubav i trud koji je ulagao tijekom godina urodio je plodom. Dok su njegovi vršnjaci odlazili u velike gradove i gradili karijere ekonomista, inženjera ili pilota, Marijo je razvijao ideje kako unaprijediti poljoprivredno gospodarstvo.

2000. godine je shvatio kako od kukuruza i pšenice neće biti velikog posla te se okrenuo novim prilikama: sadnji cikorije, krumpira, crvenog luka i češnjaka. Pomno praćenje tržišta rezultiralo je početkom proizvodnje novih kultura pokraj Garešnice.   

Domaće voće i povrće

Agro Puškarić

Od pšenice i kukuruza do krumpira i češnjaka

Od skromnog života i uzgoja kokica, svinja, krava, pšenice i kukuruza do poljoprivrednog gospodarstva kojem zavide mnogi Europljani. Ovo je priča o uspjehu Marija Puškarića.

U Kaniškoj Ivi kraj Garešnice nalazi se ugledno obiteljsko gospodarstvo Agro Puškarić koji zapošljava 13 ljudi, ima najmoderniju mehanizaciju i sustav za navodnjavanje, sigurno tržište i poznate kupce. Najveći je proizvođač krumpira i cikorije. Poznata kvaliteta crvenog luka i češnjaka ne može se mjeriti niti s jednim uvoznim proizvodom.


Navodnjavanje

Nakon puno istraživanja, čitanja i obilaska sajmova, Marijo je zaključio kako nema uspjeha bez ulaganja u navodnjavanje. Izgradio je svoje akumulacijsko jezero, uložio u opremu za navodnjavanje te sada ne ovisi o nepredvidivim vremenskim uvjetima. "Bez planiranja proizvodnje, vrhunske tehnologije, navodnjavanja, zaštite bilja, velikog znanja i brige o usjevima vrlo je teško uspjeti.", kaže Marijo.  

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/82/76/Asset_2588276.jpg
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/82/10/Asset_2588210.jpg
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/93/47/Asset_2589347.jpg

Domaći češnjak

Svi se uvijek pitamo kako prepoznati domaći češnjak za razliku od kineskog. Odgovor leži u ljepoti, mirisu i aromi. Domaći Puškarićev češnjak nije lijep kao uvozni, manji je i  prepoznatljiv po nepravilnim oblicima češnjeva. Aroma i miris ne mogu se usporediti s uvoznim kineskim češnjakom. Za aromatičan češnjak presudni su, tvrdi, agroklimatski uvjeti i tehnologija proizvodnje koja je na njegovu OPG-u na svjetskoj razini.


Pročitaj još o svježini i kvaliteti naših proizvoda


https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/91/85/Asset_2589185.jpg
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/83/40/Asset_2588340.jpg
https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/hrv/80/27/Asset_2588027.jpg

Polje je život

Marijo je sve samo ne tipičan poduzetnik. On jednostavno živi za svoju zemlju, za svoju obitelj, radnike te kontinuirano radi na poboljšanju kvalitete svojih proizvoda.

Poljoprivreda je grana u koju treba ulagati i brinuti se o zemlji svaki dan, stalno ići u korak s tehnologijom i modernizacijom. Samo u posljednje tri godine, OPG Puškarić se može pohvaliti novim skladištem, modernijim tehnologijama u proizvodnji i sve većim razvojem gospodarstva.

"Radim naporno, svaki dan od jutra do mraka, često i vikendom. Posla je mnogo, a najveća nagrada u svemu mi nije novac nego spoznaja da kad obilazim svoja polja vidim usjeve na koje sam ponosan. To je za mene najveći uspjeh”, kaže Puškarić.

Suradnja s Kauflandom

Srce cijelog pogona, osim ljudi i plodova, čini jedno zadovoljno i nasmijano mlado lice, najveći zaljubljenik u domaću zemlju, sin Filip koji ima samo 20 godina. Kao operativni voditelj posla, izrađuje plan cijele proizvodnje. Poslu je posvećen još od srednje škole te nerijetko radi 12 sati dnevno i više. Može se reći kako je Filip kopija svog oca te ne čudi činjenica kako Marijo svoju najveću motivaciju pronalazi upravo u svom sinu.

Zasigurno su ovo razlozi zbog kojih je Marijo Puškarić našao svoje mjesto na domaćem tržištu, a njegovi kvalitetni proizvodi mjesto na Kauflandovim policama.

 

Telegram Media Grupa, srpanj 2018.

list