Dizajnom za dobre stvari
Kao društveno odgovorna tvrtka puno pažnje posvećujemo projektima kojima se nastoji pozitivno utjecati na društvo i lokalne zajednice, a s posebnim naglaskom na zdravlje, djecu i zaštitu okoliša. Kako bismo podržali i potaknuli mlade da nam se pridruže, pripremili smo natječaj „Dizajnom za dobre stvari“ - za kreativne studente, kojima je okoliš jednako važan kao i dizajn!
Korak prema zelenijoj budućnosti
Osim što strateški i kontinuirano razvijamo korake do održivijeg poslovanja, svojim odlukama želimo potaknuti i što više kupaca da u svakodnevnim odlukama prednost daju održivim, ekološki prihvatljivijim rješenjima. Zato smo bili prvi trgovački lanac koji je još u siječnju 2020. godine ukinuo jednokratne plastične vrećice na blagajnama, a sada smo odlučili alternativu, tj. platnene vrećice učiniti još poželjnijima.
Naime, početkom ove godine raspisali smo natječaj u potrazi za najkreativnijim rješenjima koje ćemo aplicirati na platnene višekratne vrećice i koje će kupcima biti dostupne u svim našim trgovinama - i odabrali svoje dobitnike!
Odabrani najkreativniji radovi
*datumi su podložni promjenama u slučaju izvanrednih okolnosti
Predstavljanje projekta
Natječajem smo pozvali studente da misle zeleno i kreiraju dizajnerska rješenja koja moraju biti inspirirana temama: zaštita klime, biološka raznolikost, smanjenje plastike i smanjenje otpada. Članovi žirija u sastavu Lea Ileković Žigić (voditeljica marketinga Kauflanda), Ida Prester i Slavko Sobin odabrali su četiri pobjednika / pobjednice natječaja koji su kao nagradu osvojili Appleovo računalo MacBook Pro.