Učitavanje podataka o poslovnici

Tvoji će podaci biti poslani.
Tvoja poslovnica

Prethodno odabrane poslovnice

Najčešća pitanja

Imaš pitanja o našoj internetskoj stranici? Želiš saznati više o našoj tvrtki, poslovnicama ili asortimanu? Za tebe smo sastavili popis najčešće postavljanih pitanja. A ako među ponuđenim odgovorima ne možeš pronaći ono što te zanima, kontaktiraj nas brzo i lako putem online obrasca ili nazovi našu Službu za potrošače.

ODABERI KATEGORIJU

Pitanja o web stranici

Kako pretražujem vašu web stranicu?

Sve što tražiš na našoj web stranici možeš pronaći unosom ključnih riječi u polje pored ikone povećala u gornjem desnom kutu stranice. Pretraživač pretražuje cijelu stranicu a možeš unijeti jednu ili više ključnih riječi.

Zašto ne mogu otvoriti vaš letak u PDF formatu?

Za otvaranje PDF datoteka moraš imati instaliran program ili aplikaciju za preuzimanje npr. Adobe Reader. Preuzmi ovdje.

Zašto ne mogu pronaći poslovnicu koju tražim?

Klikni na ikonu kompasa desno od okvira za pretraživanje poslovnica. Automatski će se prikazati najbliža poslovnica. Ako ni tada ne možeš pronaći poslovnicu, provjeri jesi li dopustio/la da tvoje računalo / pametni telefon automatski locira tvoju poziciju ili traži poslovnicu unosom poštanskog broja.

Zašto se vaša web stranica ne prikazuje ispravno na mom tabletu ili mobilnom telefonu?

Naša web stranica sada je prilagođena za prikaz na pametnim telefonima i tabletima s Android ili iOS sustavom. Na ovim platformama možeš pogledati našu web stranicu bez ikakvih problema. Pristup putem mobilnih telefona ili tableta s drugim sustavima, kao što je npr. BlackBerry, još nije podržan.

Kako pronaći poslovnicu ili akcijski letak?

Kako mogu pronaći poslovnicu?

Na našim web stranicama automatski će biti odabrana najbliža poslovnica. Ako želiš promijeniti poslovnicu, klikni na ikonu trgovine u gornjem lijevom kutu i odaberi drugu poslovnicu.

Mogu li, i kada, na vašoj web stranici prolistati aktualni tjedni letak?

Svake srijede možeš pregledati aktualni letak koji je vrijedi od četvrtka – znači, jedan dan prije početka akcije.

 

 

Popis za kupnju

Zašto se moram registrirati za popis za kupnju?

Svoj popis za kupnju na kaufland.hr možeš također kreirati i u Kaufland aplikaciji. S obzirom da se u K-appu nalaze isti popisi kao i na našoj internetskoj stranici, potrebna je registracija.  

Postoji li funkcija ispisa?

Da, samo klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Idi na popis". Unutar svog popisa u desnom donjem kutu pronaći ćeš simbol za ispis.

Što učiniti kada proizvod nestane s popisa? Kako ga vratiti?

Ako je klikom na kućicu proizvod nestao, ne brini; možeš ga vratiti na jednostavan način. Čim klikneš potvrdni okvir u kućici, proizvod će se premjestiti lijevo u rubriku "Završene kupovine". Nakon toga isključi potvrdni okvir kako bi se proizvod vratio na tvoj popis za kupnju.

Zašto se na mom popisu ne vide cijene?

Trenutno nema dostupnih cijena na tvom popisu za kupnju. Radimo na otklanjanju poteškoća.  

Mogu li ručno upisati naziv željenog proizvoda?

Da, klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Idi na popis".  U lijevom stupcu "Dodaj proizvod" možeš ručno upisati naziv željenog proizvoda, kao i svoj komentar. Kada klikneš gumb "Dodaj proizvod", uneseni će se proizvod pojaviti u tvom popisu za kupnju.  

Mogu li kreirati popis za kupnju na svom pametnom telefonu?

Da, prijavi se svojim podacima ili na kaufland.hr ili u Kaufland aplikaciju, koju besplatno možeš preuzeti za svoj iOS ili android.  

Mogu li kreirati više popisa za kupnju?

Da, klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Uredi ili dijeli popis".

Kako mogu podijeliti svoj popis s prijateljima?

Za dijeljenje popisa za kupnju s prijateljima u "Popisu za kupnju" klikni "Uredi ili dijeli popis", a zatim "Pošalji pozivnicu". Otvorit će se novi prozor s linkom/poveznicom koju potom možeš ili ručno kopirati u e-mail ili poslati automatski e-mail. Za to trebaš kliknuti gumb "Pošalji link e-mailom". U Kafuland aplikaciji imaš i mogućnost dijeljenja svog popisa s prijateljima putem SMS-a ili WhatsAppa.

Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun?

Pošalji svoj zahtjev za brisanje korisničkog računa na kontakt@kaufland.hr. Možeš se odjaviti i putem našeg besplatnog telefona 0800/ 223 223. Pritom imaj na umu da nećeš imati pristup Kaufland aplikaciji. Brisanje tvog računa bit će obavljeno unutar 24 sata.

Kaufland Newsletter

Kako se mogu registrirati za uslugu primanja newslettera?

Želiš odmah saznati za nove akcije i ponude iz Kauflanda? Registriraj se koristeći ovaj link i više nećeš propustiti nijednu ponudu!

Što se događa s mojim podatcima nakon registracije za newsletter?

Podatci se prikupljaju, pohranjuju, obrađuju i koriste u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Istovremeno se primjenjuju Pravne napomene društva KAUFLAND HRVATSKA k.d.

Kako mogu promijeniti podatke u svom profilu?

Podatci se mogu promijeniti tako da klikneš na link u podnožju bilo kojeg primljenog newslettera.

Koliko često ćete mi slati newsletter?

Redovni newsletter šaljemo jednom tjedno.

U newsletteru se ne prikazuju fotografije. Što mogu učiniti?

Svakako provjeri kvalitetu i brzinu internetske veze. Fotografije bi se trebale prikazati u trenutku otvaranja e-maila. Ako je u tom trenutku internetska veza sporija, moguće je da se fotografije ne učitaju. Također možeš provjeriti je li u tvojim postavkama zabranjeno prikazivanje fotografija.

Ne mogu otvoriti link za potvrdu registracije. Što mogu učiniti?

Pokušaj kopirati cijeli link u adresnu traku svog preglednika (npr. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera), pazeći pritom da se unutar linka ne nalazi razmak.

Ako registraciju ne potvrdiš u roku od 14 dana, ona se automatski poništava. Naravno, uvijek se možeš prijaviti ponovno.

Zašto ne dobivam newsletter unatoč prijavi?

Nakon registracije za uslugu primanja našeg newslettera, poslana ti je e-mail poruka s potvrdom registracije. Za dovršetak postupka registracije potrebno je kliknuti na link za aktivaciju koji se nalazi u e-mail poruci. Ako e-mail poruku ne primiš u roku od sat vremena, provjeri pretinac s neželjenom poštom.

Ako u roku od 14 dana ne potvrdiš registraciju, tvoja će prijava automatski biti izbrisana iz našeg sustava. Nakon toga moći ćeš se ponovno prijaviti s istom e-mail adresom.

Nagradni natječaji i nagradne igre

Ne mogu sudjelovati u nagradnom natječaju/igri jer online formular ne radi. Što mogu učiniti?

Svakako provjeri jesu li ispunjena sva obvezna polja (označena zvjezdicom). Ako i nakon provjere unosa ne možeš poslati online formular, pokušaj izbrisati povijest pregledavanja odnosno privremene stranice u postavkama svog preglednika (npr. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrom, Safari, Opera). Ako i tada ne budeš u mogućnosti poslati online formular, obrati nam se putem besplatnog telefona 0800 223 223.

Gdje mogu pronaći informacije o dobitnicima?

Popis dobitnika možeš pronaći u našoj rubrici „Igraj i zabavi se!" u dijelu „Dobitnici nagrada“.

Kupnja u poslovnici

Gdje mogu pronaći informacije o najbližoj poslovnici?

Ako želiš pogledati ponudu, usluge, radno vrijeme ili želiš kontaktirati određenu poslovnicu, klikni na ikonu poslovnice u gornjem lijevom kutu stranice.

Kako mogu pronaći poslovnicu koja nudi određenu uslugu?

Ako se u tvojoj blizini nalazi nekoliko poslovnica, možeš odabrati željenu poslovnicu s određenom uslugom koristeći funkciju filtera. Klikni na padajući izbornik "Prikaži samo poslovnice koje imaju..." i označi usluge koje želiš odabrati, npr. "roštilj". Nakon toga prikazat će se samo poslovnice koje nude odabranu uslugu.

Pronađi poslovnicu

Mogu li u Kauflandu koristiti bezgotovinski način plaćanja (karticama)?

U Kauflandu možeš koristiti bezgotovinski način plaćanja sljedećim karticama: Maestro Cirrus, VISA, MasterCard, Diners i American Express. Kao trenutno najisplativija elektronska sredstva plaćanja, ove kartice nemaju negativne učinke na naše svakodnevno povoljne cijene.

Mogu li u Kauflandu koristiti beskontaktni način plaćanja?

Imamo mogućnost beskontaktnog plaćanja karticom (bez pin-a do 100kn). Nažalost, beskontaktno plaćanje mobitelom još uvijek nije podržano.

Kako odlučujete o asortimanu?

Bez obzira radi li se o dopunjavanju našeg širokog asortimana ili o tome da neki proizvod više nemamo u našoj ponudi, usredotočujemo se prvenstveno na želje naših kupaca. Pritom posebno pazimo na dobar odnos cijena-usluga.

Kako određujete količine kod akcija?

Količine se određuju na temelju povijesnih podataka istih ili referentnih proizvoda. Uglavnom je kvota uspješnosti jako dobra. Unatoč opsežnoj pripremi akcije, prodaja pojedinih proizvoda može itekako iznenaditi. Sa sigurnošću možemo reći kako uvijek nastojimo osigurati dostupnost proizvoda kako bi naši kupci bili zadovoljni.

Postoji li ograničenje količina kod posebnih ponuda?

Naše su ponude uvijek usmjerene na naše krajnje korisnike, a to su kupci. Kako bismo osigurali količine za što veći broj naših kupaca, kod nas vrijedi sljedeće pravilo: kupnja u količinama predviđenim za kućanstvo.  

Koju vrstu ambalaže mogu vratiti kod vas?

Sukladno Pravilniku o ambalaži, Kaufland Hrvatska je obavezan pružati uslugu preuzimanja jednokratne ambalaže od 80 ambalažnih jedinica dnevno po osobi. U Kauflandu otkupljujemo plastičnu ambalažu zapremnine veće od 2 dcl, limenke te staklene boce od vina i sokova.

Može li se kod vas kupiti bon za mobilni telefon?

Imamo Trilix uređaj za bonove na svakoj blagajni. Na uređaju se odabere vrsta i iznos bona, nakon čega se ispiše slip s EAN kôdom koji se potom skenira na blagajni.

Asortiman

Imate li svoju vlastitu robnu marku?

U našim poslovnicama možeš pronaći veliki broj proizvoda naših vlastitih robnih marki:

Mogu li naći proizvode vaše vlastite robne marke u svim poslovnicama?

Da, proizvode naše vlastite robne marke možeš pronaći u svim našim poslovnicama. Trenutno dostupna ponuda razlikuje se od poslovnice do poslovnice.

K-Classic

Kako prepoznati proizvode K-Classic?

Sve proizvode K-Classic možeš prepoznati po crvenom kvadratnom znaku sa slovom K na pakiranju. Osim toga, na proizvode K-Classic ukazuju i etikete s cijenama te pločice s oznakom najpovoljnije cijene na policama. Otkrij i ti provjerenu kvalitetu robne marke s jamstvom najpovoljnije cijene!

Više informacija o K-Classic proizvodima

Koliko ima proizvoda K-Classic?

Trenutno postoji više od 1100 proizvoda K-Classic, a svaki mjesec stižu i novi. Kako bismo svojim kupcima mogli ponuditi uvijek nove i atraktivne proizvode K-Classic, naši djelatnici neprestano rade na nadopunjavanju i proširivanju asortimana.

Više informacija o K-Classic proizvodima

Zašto se na pakiranju proizvoda K-Classic navodi "Proizvedeno za Kaufland"?

Kaufland sâm određuje koncept brenda i definira uvjete - kako o kvaliteti, tako i o pakiranju, preuzimajući pritom sve pravne posljedice. Zbog svega toga Kaufland se navodi kao proizvođač na pakiranju proizvoda.

Zašto pojedine proizvode K-Classic proizvode različiti proizvođači?

Naš je cilj da svaki proizvod u asortimanu K-Classic nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Zbog toga želimo da našu visoko postavljenu ljestvicu kvalitete zadovoljavaju provjereni domaći i inozemni proizvođači. Pri suradnji s različitim proizvođačima posebnu pozornost obraćamo kratkim dostavnim putevima kako bismo mogli jamčiti apsolutnu svježinu proizvoda.

Kako se osigurava kvaliteta proizvoda K-Classic ?

Osiguranje kvalitete proizvoda K-Classic nam je prioritet. Naši stručnjaci u Odjelu osiguranja kvalitete, zajedno s neovisnim institutima i laboratorijima, neprestano provjeravaju jesu li ispunjeni visoko postavljeni zahtjevi kvalitete, a redovite degustacije proizvoda i provjere zaokružuju te mjere osiguranja. Osim toga, postoje i strogi ugovorni uvjeti dogovoreni s proizvođačima jer samo najpouzdaniji i najkvalitetniji proizvođači mogu postati naši dobavljači.

Želim znati sadrži li proizvod sadrži gluten ili laktozu. Postoji li kakav popis?

Označavanje utvrđenih alergena na popisu sastojaka za svaki proizvod uvjet je propisan zakonom. Na svakom je proizvodu obvezna deklaracija s definiranim sastojcima koji mogu izazvati alergijsku reakciju. Tu se, između ostaloga, ubraja gluten, laktoza i orašasti plodovi. Kod proizvoda K-Classic zakonska je obveza navođenja alergena u potpunosti provedena. U skladu s time, na popisu sastojaka jasno je vidljivo sadrži li proizvod određeni sastojak s npr. glutenom.

O mogućim tragovima ostalih alergena kupca informira također deklaracija. Iznimka su konzerve, koje imaju duljii rok trajanja. Postojeće zalihe konzervi na kojima alergeni nisu navedeni mogu se prodavati do isteka zaliha. Iz obveznog označavanja isključuju se pritom proizvodi koji se po svojoj prirodi smatraju proizvodima bez glutena odnosno laktoze. U takve se, primjerice, ubraja mineralna voda.

K-free

Što je K-free?

K-free je naša nova vlastita robna marka proizvoda koji ne sadrže sastojke poput glutena ili laktoze. Sve veći broj ljudi se bori s intolerancijom na određene namirnice. K-free nudi alternativu za sve one koji svjesno žele ili pak moraju izbjegavati spomenute sastojke, a osvojit će Vas punim okusima bez kompromisa.

Koliko proizvoda K-free postoji?

K-free nudi asortiman koji se sastoji od 12 bezglutenskih artikala poput žitarica, smjesa za pekarske proizvode te tri ukusne vrste tjestenine. Osim toga se među proizvodima K-free nalazi i 3 artikala koji ne sadrže laktozu.

Mogu li se proizvodi K-free koristiti za kuhanje i pečenje kao i normalni proizvodi koji sadrže gluten i laktozu?

Da, naši K-free proizvodi se mogu koristiti kao i normalni proizvodi koji sadrže gluten i laktozu.

Kako se proizvode mliječni proizvodi koji ne sadrže laktozu?

Laktoza se prilikom proizvodnje u mljekarama razgrađuje dodavanjem enzima laktaze ili se laktoza uklanja filtriranjem. Spomenuti proces ne utječe na važne hranjive tvari poput bjelančevina, kalcija i vitamina.

Zašto je mlijeko bez laktoze slatkog okusa?

Mlijeko bez laktoze je često slađe od mlijeka s laktozom jer je kod njega laktoza već razgrađena na glukozu i galaktozu, koje imaju viši indeks slatkoće nego sama laktoza.

Znači li to da mliječni proizvodi bez laktoze ne sadrže šećer?

Ne. Laktoza se razgrađuje na glukozu i galaktozu. To su jednostavni šećeri.

Jesu li proizvodi K-free prikladni i za osobe koje su alergične na proteine mlijeka?

Ne, mlijeko i mliječni proizvodi bez laktoze nisu prikladni za osobe sa spomenutom alergijom jer oni sadrže proteine mlijeka.

Što je gluten?

Gluten je prirodni protein koji se nalazi u pšenici i drugim žitaricama kao što je raž, pir i ječam. Gluten se opisuje kao ljepljivi protein jer zbog njega brašno u kombinaciji s vodom postaje ljepljivo tijesto.

Kako se proizvode bezglutenski proizvodi?

Kod bezglutenskih proizvoda se brašno žitarica zamjenjuje drugim sirovinama poput rižinog brašna, kukuruznog brašna ili škroba iz krumpira ili kukuruza, koji po prirodi ne sadrže gluten. Naša bezglutenska tjestenina je proizvedena od kukuruznog brašna i brašna od slanutka.

Što znači logo Njemačkog društva za celijakiju?

K-Bio

Što je K-Bio?

K-Bio podrazumijeva našu ekskluzivnu robnu marku bioproizvoda. Velik asortiman proizvoda K-Bio obuhvaća gotovo sve kategorije - mliječne proizvode, voće i povrće, tjesteninu, juhe, sokove, džemove, brašno -  te se neprestano proširuje i nadopunjuje. Sve se proizvodi i pakira prema strogim standardima EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji tako da svaki proizvod K-Bio nosi oznaku "bio".  

Kao i sve naše ostale marke, i K-Bio nudi zajamčano kontroliranu kvalitetu, što podrazumijeva sljedeće: kako bismo zadovoljili visoke zahtjeve kvalitete, osim strogih ugovornih uvjeta dogovrenih s proizvođačima, obavaljamo redovite interne kontrole ali i ispitivanja na priznatim neovisnim insitutima i u laboratorijima. Upravo zato, naši su prozvodi K-Bio kvalitetni, ukusni i uobičajeno povoljni!

Više o K-Bio  

Gdje mogu pronaći proizvode K-Bio i kako ću ih prepoznati?

Proizvode K-Bio možeš kupiti u svim poslovnicama Kauflanda, a prepoznat ćeš ih po uočljivom zelenom logotipu s velikim crvenim slovom K.

Više o K-Bio

Kako osiguravate kvalitetu marke K-Bio?

Veliku pozornost pridajemo osiguranju kvalitete proizvoda K-Bio. Svi naši dobavljači moraju ispunjavati uvjete EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te imati certifikate nadležnih inspekcijskih tijela, čiji je kontrolni broj jasno istaknut na svakom proizvodu K-Bio.

Proizvodi K-Bio svakako trebaju biti ukusni, zbog čega se redovito degustiraju i uspoređuju s proizvodima drugih proizvođača. Osim toga, kako bismo zadovoljili visoko postavljene zahtjeve, naši stručnjaci iz Odjela osiguranja kvalitete neprestano provode interne kontrole ali i ispitivanja na neovisnim institutima i u laboratorijima. Strogi uvjeti ugovora dodatno pridonose osiguranju kvalitete proizvoda K-Bio jer samo pouzdani i provjereni proizvođači mogu postati naši dobavljači.  

Koja je razlika između K-Bio i konvencionalnih proizvoda?

Svi K-Bio proizvodi u skladu su s EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji. EZ uredba o ekološkoj proizvodnji propisuje konkretne metode sadnje biljaka i uzgoja životinja, korištenje sredstava za zaštitu biljaka i gnojiva. Tako je kod ekoloških proizvoda zabranjeno korištenje kemijsko-sintetičkih sredstava za zaštitu biljaka ili lako topivih mineralnih gnojiva te izlaganje proizvoda i sirovina zračenju.

Kod proizvodnje se, u skladu s EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji, ne smiju koristiti genetski modificirana stočna hrana, sjeme za sjetvu ili druge sirovine. Ekološki proizvedenim prehrambenim namirnicama ne smiju se dodavati umjetni pojačivači okusa. Također se ne smiju koristiti umjetna bojila i arome. Pomoćne tvari dozvoljene su u ograničenom opsegu. 

Naravno da se i kod proizvoda proizvedenih konvencionalnim putem također djelomično ne koriste pojačivači okusa, umjetne arome i bojila. Međutim njihovo nekorištenje je dobrovoljno, a ne zakonski obvezujuće.

Odakle potječu proizvodi K-Bio?

Uvijek smo u potrazi za najboljim proizvodima te najpouzdanijim i najučinkovitijim dobavljačima. Kod svih proizvoda K-Bio nastojimo osigurati što kraći put od proizvodnje od prodaje. Ipak, ovisno o sezoni, nije uvijek moguće nabaviti lokalne proizvode.

Svi proizvodi K-Bio trebaju zadovoljavati stroge smjernice EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te ispunjavati sve naše zahtjeve kvalitete, neovisno o tome potječu li iz domaćih regija ili iz inozemstva.

Zašto je voće i povrće K-Bio dostupno isključivo u ambalaži?

Voće i povrće K-Bio stavlja se pokraj robe proizvedene konvencionalnim putem. Ambalaža sprečava međusobno miješanje konvencionalnih i ekoloških proizvoda. Kada se npr. ekološki uzgojene jabuke ne bi nalazile u ambalaži, golim okom ne bismo mogli prepoznati radi li se o ekološki uzgojenoj jabuci ili jabuci uzgojenoj na konvencionalan način. K-Bio želi isključiti svaku mogućnost zabune. Tek zahvaljujući ambalaži proizvode možemo sigurno prepoznati kao ekološke proizvode. Ambalaža pruža zaštitu te ekološka hrana doista i ostaje ekološka. Naime, kupcu treba omogućiti da doista i kupuje ekološke proizvode.

Koriste li se za proizvodnju K-Bio asortimana i sirovine, odnosno proizvodi, proizvođača koji tek prelaze na ekološki uzgoj?

Ne koristi se roba poljoprivrednih proizvođača koji trenutno prolaze proces prelaska na ekološku poljoprivredu. Svi proizvođači koji proizvode i isporučuju proizvode K-Bio moraju posjedovati certifikate sukladno strogim odredbama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji.

Kako možemo prepoznati ekološku namirnicu?

Sasvim jednostavno: isključivo organske namirnice smiju nositi prepoznatljivu eko-oznaku uz navođenje nadležnog ekološkog kontrolnog tijela.  Eko-oznaka potvrđuje da je ekološki proizvod proizveden sukladno smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te da se redovito provjerava od strane neovisnih kontrolnih tijela odobrenih od države. Navođenje eko-oznake na ambalaži nije obavezno, već dobrovoljno. 

Svi ekološki proizvodi proizvedeni sukladno smjernicama ekološke regulative EZ sadrže jasan naziv i broj nadležnog ekološkog kontrolnog tijela. Eko-oznaka predstavlja dodatnu, brzu pomoć kod orijentacije.

Koja je razlika između bio i eko proizvoda?

Razlika ne postoji. Oba pojma su definirana u EZ uredbi o ekološkoj proizvodnji. Proizvod se smije deklarirati kao biološki ili ekološki samo ako minimalno 95 posto njegovih sastojaka potječe iz ekološke poljoprivrede.

Što simbolizira eko-oznaka?

Eko-oznaka uklanja nedoumice kod kupovine namirnica. On potvrđuje da je ekološki proizvod proizveden sukladno smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te da se redovito provjerava od strane neovisnih, odobrenih kontrolnih tijela. Stoga se eko-oznaka nalazi na svim pakiranjima proizvoda K-Bio. 

Eko-oznaka smije se koristiti isključivo ako je proizvođaču dodijeljen certifikat državnog kontrolnog tijela. U Njemačkoj trenutačno postoji 22 kontrolnih tijela odobrenih od strane države. Broj nadležnog kontrolnog tijela nalazi se na svakom proizvodu K-Bio. 

Primjer: DE-001-Öko-Kontrollstelle. DE označava kraticu države (ovdje Njemačku), a 001 broj nadležnog kontrolnog tijela.

Što je propisano EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji?

EZ uredba o ekološkoj proizvodnji propisuje stroge zahtjeve kvalitete koje proizvođači bioproizvoda trebaju ispuniti. U te stroge smjernice se npr. ubrajaju sljedeće točke: 

  1. Zabranjeno je korištenje genetski modificirane stočne hrane, sjemena za sjetvu ili drugih sirovina.
  2. Korištenje umjetnih gnojiva i zaštita bilja pomoću kemijsko-sintetičkih sredstava također nije dozvoljeno.
  3. Životinje se trebaju uzgajati na primjeren način.
  4. Zabranjeno je dodavanje umjetnih pojačivača okusa, kao i umjetnih bojila i aroma.
  5. Proizvodi se ne smiju izlagati zračenju. 

EZ uredba o ekološkoj proizvodnji ujedno obuhvaća propise vezane uz plodored, hranjenje životinja, dodavanje lijekova te obradu dozvoljenih dodatnih i pomoćnih tvari.

Na koji način se osigurava uvažavanje EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji?

Neovisna ekološka kontrolna tijela redovito provjeravaju uvažavanje EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji kod dobavljača. U Njemačkoj su ekološka kontrolna tijela ujedno i kontrolna tijela koja je odobrila država. Ona su zadužena za kontrolu pogona u kojima se proizvode ekološke namirnice. Sljedeće je zajamčeno: Kaufland je ugovorom obvezao sve dobavljače K-Bio da uvažavaju stroge kriterije EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji. Svi proizvodi K-Bio također se redovito ispituju u neovisnim laboratorijima i zavodima pri čemu se provjerava ispunjenje visokih zahtjeva kvalitete koje je postavio Kaufland.

Zašto proizvodi K-Bio ne nose Bioland oznaku?

Svi proizvodi K-Bio proizvedeni su u skladu sa smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji i posjeduju eko-oznaku. Kako bi se osigurale dovoljne količine proizvoda, u nekim slučajevima postoji nekoliko dobavljača koji proizvode za K-Bio. Stoga je lako moguće da se proizvodi K-Bio doista proizvode u skladu s Bioland smjernicama, ali to nije moguće u potpunosti zajamčiti obzirom na aspekt pomanjkanja sirovina. Iz tog se razloga proizvod ne označava Bioland oznakom.

Mogu li koricu limuna K-Bio koristiti za kuhanje i pečenje?

Naši limuni K-Bio su limuni iz ekološkog uzgoja. Limuni K-Bio uzgajaju se u skladu sa smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji bez kemijskih zaštitnih sredstava i kemijsko-sintetičkih gnojiva te se nakon berbe ne tretiraju kemijskim sredstvima. Stoga je korica  limuna K-Bio prikladna za konzumaciju te se ujedno može koristiti za kuhanje i pečenje. 

Prije obrade ipak preporučujemo pranje limuna u toploj vodi. Na taj ćete način ukloniti prašinu i prljavštinu koja se može nakupiti prilikom transporta.

bevola®

Što je bevola®?

bevola® je drogerijska robna marka koja je namijenjena svima kojima je kvalitetna osobna njega vrlo važna, a da pritom ne moraju potrošiti cijelo bogatstvo. bevola® obuhvaća drogerijske proizvode za cijelu obitelj: proizvode za njegu i čišćenje kože, kose i zubi, higijenske proizvode i još mnogo toga. Proizvodi se proizvode isključivo za Kaufland. To znači da su proizvodi marke bevola® dostupni samo u Kauflandu.

Koliko proizvoda robne marke bevola® postoji?

Broj drogerijskih artikala robne marke bevola® neprestano se povećava. Asortiman obuhvaća više od 250 drogerijskih proizvoda. Proizvodi bevola® se konstantno razvijaju, a drogerijsko područje se dodatno proširuje. Stoga svakako treba pratiti kada se pojave novi proizvodi za njegu robne marke bevola®.

Zašto je asortiman proizvoda tako širok?

bevola® je robna marka za cijelu obitelj. S robnom markom bevola® pronaći ćete pravu malu drogeriju usred Kauflandove poslovnice - našim asortimanom želimo zadovoljiti potrebe svih naših kupaca i ponuditi proizvode visoke kvalitete uz dobar omjer cijene i kvalitete. To znači da ne morate ići u kupovinu u druge trgovine te da sve što vam je potrebno možete kupiti izravno kod nas. Na taj način ostajemo vjerni našoj viziji mjesta na kojem možete kupiti sve ("One Stop Shopping"). Upravo iz tog razloga redovito kontroliramo naš standardni asortiman u pogledu aktualnih trendova, kako biste uvijek mogli pronaći nove proizvode koji vas inspiriraju.

Gdje su cjenovno pozicionirani proizvodi bevola®?

Oni su pristupačna alternativa skupljim robnim markama.

Što bevolu® razlikuje od sličnih proizvoda?

Asortiman bevola® nudi zaista velik i raznolik izbor jer je usmjeren na cijelu obitelj – i na svakoga u obitelji. Primjerice, bevola® nudi posebnu liniju proizvoda prilagođenih koži muškaraca s hidrantantnim pantenolom i sastojkom Q10, koji smanjuje bore. Linija za njegu ženske kože prilagođena je tipu kože i sadrži visokovrijedna ulja poput jojobinog, arganova i ulja avokada.

Što je s cijenama proizvoda bevola®?

Proizvodi bevola® povoljnija su alternativa skupim brendovima.

Ima li aluminija u dezodoransima?

Dezodoransi robne marke bevola® koji ne sadrže aluminij označeni su na odgovarajući način. Posjetite naš drogerijski odjel i uvjerite se sami.

Gdje se proizvode proizvodi i na što pazimo tijekom proizvodnje?

Drogerijski artikli robne marke bevola® većinom su proizvedeni u EU. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i pažljivo biramo recepture proizvoda. Osim toga, sve naše drogerijske proizvode ispituju neovisni laboratoriji.

Jesu li vlažne maramice za bebe robne marke bevola® prikladne i za skidanje šminke?

Proizvodi naše marke bevola® proizvode se uglavnom na području EU-a. Blisko surađujemo s provjerenim proizvođačima i redovito kontroliramo proizvode prema vlastitim strogim kriterijima kvalitete. Naposljetku se svi proizvodi ispituju na neovisnim institutima.

Kako se zbrinjavaju vlažne maramice za bebe robne marke bevola®?

Vlažne maramice za bebe robne marke bevola® treba zbrinuti u kantu za otpad te se ne smiju bacati u zahod.

Sadrže li dječje pelene robne marke bevola® parfeme ili losione?

Ne. Dječje pelene robne marke bevola® ne sadrže losione i parfeme.

Sadrže li dječje pelene bevola® prirodni lateks?

Dječje pelene bevola ® ne sadrže prirodni lateks jer on može izazvati alergije.

Jesu li dječje pelene bevola® dermatološki ispitane?

Podnošljivost kože ispitana je i potvrđena u sklopu dermatološkog ispitivanja.

Što znači oznaka "Plus" kod veličina Maxi Plus i Junior Plus?

"Plus" označava veću moć upijana naših bevola® pelena za bebe. Pelene sa spomenutom oznakom mogu apsorbirati i zadržati još više tekućine. To ih čini posebno prikladnim za korištenje noću. Također su idealne za stariju djecu kojima je možda sljedeća veličina pelena prevelika, ali im je potrebna veća moć upijanja jer veća djeca unose više tekućine. Veličine ovih pelena iste su kao i veličine bez oznake "Plus". To znači da jednako pristaju bebinoj guzi kao i pelene bez oznake "Plus".

Hip&Hopps®

Što je Hip & Hopps®?

Hip & Hopps® je robna marka dječje odjeće koja je dostupna isključivo u Kauflandu. Namijenjena je svima onima kojima je kvaliteta i funkcionalnost odjeće po povoljnim cijenama od iznimne važnosti.

Koji proizvodi postoje?

Hip & Hopps® nudi izbor odjeće za svaki dan - ovdje ćeš pronaći modernu odjeću za sve školarce, kao što su majice, hlače i jakne. Ipak, naglasak asortimana je na donjem rublju i čarapama.  

Kako osiguravamo kvalitetu tekstila?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Hip & Hopps®, kao i pridržavanju zakonski propisanih graničnih vrijednosti za kemijska i fizikalna svojstva. Redovitim praćenjem zakonskog okvira osiguravamo aktualnost naših zahtjeva. Svi Hip & Hopps® proizvodi odlikuju se odabranim materijalima, dobrom izradom, optimalnom izdržljivošću i funkcionalnošću. Osim toga, sva upotrijebljena prirodna vlakna izrađena su od GOTS certificiranog organskog pamuka.

Gdje se proizvodi?

Zemlja podrijetla proizvoda robne marke Hip & Hopps® označena je na etiketi. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i redovito kontroliramo proizvode prema vlastitim visokim kriterijima kvalitete.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodima Hip & Hopps®?

Kao i za sve ostale proizvode, i u ovom slučaju vrijedi: u slučaju nezadovoljstvai kupljenim proizvodom, držimo se našeg obećanja: "Vraćamo novac bez rasprave". Novac će prilikom sljedeće kupnje biti vraćen na info pultu u trgovini.

Zašto na proizvodima Hip & Hopps® piše „Exclusively by Kaufland“?

U Kauflandu samostalno odlučujemo o konceptu robne marke Hip & Hopps® i definiramo zahtjeve proizvoda, njegovu kvalitetu i ambalažu. Također preuzimamo punu zakonsku odgovornost, zato smo na proizvodima Hip & Hopps® navedeni kao proizvođač.

Koje su značajke organskog pamuka?

Organski pamuk proizvodi se prema smjernicama ekološke poljoprivrede, pritom je najstrože zabranjena upotreba štetnih tvari poput kemijskih pesticida i gnojiva. Organski pamuk bere se ručno, pri čemu se ne koriste kemijski defolijanti, koji su nužni prilikom strojnog branja. Zahvaljujući rotacijskoj sadnji ostalih biljnih vrsta, pridonosi se održavanju prirodne plodnosti tla uz istovremeno smanjenje osjetljivosti na biljne bolesti i štetnike. Dakle, organski pamuk pridonosi održavanju zdravlja tla, prirode i ljudi koji ga sade.

Koji se standardi poštuju prilikom ekološkog uzgoja pamuka?

Za certificiranje organskog pamuka koriste se službeni standardi ili certifikati, kao što su Organic Content Standard (OCS), Der Blaue Engel ili Global Organic Textile Standard (GOTS). Među svim sustavima certificiranja najcjenjeniji je standard za certifikaciju organskog pamuka GOTS. Blisko surađujemo s ovlaštenim certifikatorima standarda GOTS kako bismo osigurali ekološki prihvatljivu i društveno odgovornu proizvodnju tekstila.

Što znači GOTS oznaka?

Global Organic Textile Standard (GOTS) je međunarodno važeći standard u tekstilnoj industriji, koji se zalaže za ekološku i društveno odgovornu proizvodnju tekstila. Ovaj standard definira ekološko-tehničke zahtjeve u cijelom lancu proizvodnje tekstila te ujedno promiče i poštivanje društvenih kriterija. Oznakom se certificiraju tekstilni proizvodi koji su proizvedeni od minimalno 70% ekološki uzgojenih vlakana. Svi korišteni kemijski dodaci poput boja i pomoćnih sredstava moraju zadovoljavati ekološke i toksikološke kriterije. Minimalni društveni standardi, koji se također kontroliraju, sastavni su dio standarda GOTS.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.global-standard.org

Što znači OEKO-TEX® pečat?

STANDARD 100 by OEKO-TEX® predstavlja globalno jedinstven i neovisan sustav certificiranja za tekstilne proizvode u svim fazama proizvodnje. Ispitivanja prisutnosti štetnih tvari uzimaju u obzir važne zakonske propise, kemikalije opasne za zdravlje, kao i različite parametre prevencije bolesti. Korišteni kriteriji nadmašuju nacionalne i međunarodne važeće propise. Preduvjet za certificiranje oznakom STANDARD 100 je da svi sastavni dijelovi proizvoda, uključujući i netekstilne dodatke kao što su gumbi ili patentni zatvarači, zadovoljavaju stroge, međunarodne zahtjeve.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.oeko-tex.com

Što znači BIONIC FINISH®?

„BIONIC FINISH ®“ je inovativna tehnologija koja u tekstilu djeluje kao repelent za vodu i nečistoće. Hidrofobni polimeri s gusto umreženom strukturom jednostavno sprječavaju prodor kapljica vode u tkaninu zbog čega ona ostaje suha i lagana.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: https://www.rudolf.de

Odgovaraju li veličine proizvoda Hip & Hopps® veličinama drugih proizvođača?

Kod specifikacija veličina slijedimo standardizirane dijagrame veličina i usko surađujemo s Institutom Hohenstein kako bismo osigurali savršene krojeve. Institut Hohenstein priznati je laboratorij i istraživački institut koji je specijaliziran za tekstile i njihovo certificiranje. Prilikom naših kontrola svi se proizvodi uspoređuju s propisanim veličinama instituta Hohenstein. Osim toga, procjenjuju se i tehničke specifikacije rezanja i obrade odjeće i obuće.

Kako održavam Hip & Hopps® proizvode?

Budući da je većina Hip & Hopps® proizvoda u velikoj mjeri proizvedena od pamuka, lagani su za održavanje. Prije proizvodnje naši se proizvodi podvrgavaju višestrukim ispitivanjima pranja kako bi se osigurala kvaliteta. Sve upute za održavanje određenog proizvoda uvijek možeš naći na etiketi s podatcima o održavanju.

Otkud dobivamo inspiraciju za dizajn?

Naši stručnjaci neprestano traže nove inspiracije. Bez obzira radi li se o specijaliziranim sajmovima, edukacijama o aktualnim trendovima ili praćenju konkurencije, koristimo svaku mogućnost za nove ideje. Kombiniramo prirodne tkanine sa šarenim bojama, aktualnim uzorcima i dizajnima, a istovremeno pazimo na to da proizvodi ostanu udobni i praktični za svakodnevno nošenje.

Kuniboo

Što je Kuniboo®?

Kuniboo® je marka za bebe i malu djecu. Nudi vam sve u uvjerljivoj kvaliteti i funkcionalnosti, od elegantne mode do boca i duda. Vrckavi rakun Kuniboo maskota je marke i uvijek širi dobro raspoloženje. Kuniboo® je dostupan isključivo u Kauflandu.

Koji proizvodi postoje?

Kuniboo® vam nudi baby modu i odjeću za malu djecu za vaše svakodnevne potrebe – ovdje ćete u promjenjivim akcijskim tjednima pronaći sve uobičajene osnove poput bodija, majica i slip hlača, ali i mode u posebnim varijantama dizajna. Osim toga, tu su  neutralne drvene igračke, bočice i dude,  za djecu od 0 do 3. Svi Kuniboo® proizvodi povezani su niskom cijenom – jer otkrivamo da svako dijete zaslužuje visokokvalitetne proizvode i dobru kvalitetu.

Na što obraćamo posebnu pozornost s našim Kuniboo® igračkama?

Želimo podržati prirodni instinkt igre djece i promicati motoričke sposobnosti i percepciju. Stoga posebnu važnost pridajemo odabiru oblika, boja i materijala.

Kako se osigurava kvaliteta tekstila?

S našim brendom Kuniboo® veliku važnost pridajemo visokoj kvaliteti materijala i izrade, kao i poštivanju zakonom propisanih graničnih vrijednosti za kemijska i fizička svojstva. Redovitim praćenjem pravne situacije osiguravamo da su naši zahtjevi ažurirani. Osim toga, većina naših tekstila ima GOTS ili OCS certifikat i izrađen je od organskog pamuka.

Gdje se proizvodi Kuniboo®?

Zemlja proizvodnje naše dječje mode i odjeće za malu djecu naznačena je na etiketi. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i redovito provjeravamo proizvode prema vlastitim kriterijima visoke kvalitete. U većini slučajeva proizvodnju prate naši menadžeri kvalitete izravno na licu mjesta, osim toga, sve tekstilne proizvode pregledavaju neovisni instituti za ispitivanje.

Po čemu se Kuniboo® razlikuje od konkurencije?

Za veliku avanturu života potrebni su vam pravi sastojci od samog početka. Puno ljubavi i strpljenja, kao i dobra i izdržljiva odjeća koja ide uz sve. S puno radosti već smo pridavali važnost činjenici da se sve uklapa tijekom razvoja. Od izbora materijala do praktičnosti do modernih impulsa za vrlo mališane.

U Kauflandu obraćamo pozornost na uvjerljivu kvalitetu po povoljnim cijenama. Na primjer, veliki dio tekstila u našem asortimanu sastoji se od organskog pamuka, roba je opipljiva i održivo pakirana, a proizvodi su uvijek moderni, robusni i praktični u svakodnevnoj uporabi.  

Što mogu učiniti ako nisam zadovoljan svojim proizvodom Kuniboo®?

Kao i za sve ostale proizvode, i u ovom slučaju vrijedi: u slučaju nezadovoljstva, naravno, držimo se našeg obećanja kupcima: "Bez puno priče – vraćamo novac natrag!". Novac će ti biti vraćen na odjelu informacija trgovine prilikom sljedeće kupnje.  

Koje su značajke organskog pamuka?

Organski pamuk proizvodi se prema smjernicama ekološke poljoprivrede, pritom je najstrože zabranjena upotreba štetnih tvari poput kemijskih pesticida i gnojiva. Organski pamuk bere se ručno, pri čemu se ne koriste kemijski defolijanti, koji su nužni prilikom strojnog branja. Zahvaljujući rotacijskoj sadnji ostalih biljnih vrsta, pridonosi se održavanju prirodne plodnosti tla uz istovremeno smanjenje osjetljivosti na biljne bolesti i štetnike. Dakle, organski pamuk pridonosi održavanju zdravlja tla, prirode i ljudi koji ga sade.

Koji se standardi poštuju prilikom ekološkog uzgoja pamuka?

Za certificiranje organskog pamuka koriste se službeni standardi ili certifikati, kao što su Organic Content Standard (OCS), Der Blaue Engel ili Global Organic Textile Standard (GOTS). Među svim sustavima certificiranja najcjenjeniji je standard za certifikaciju organskog pamuka GOTS. U Kauflandu surađujemo s ovlaštenim certifikatorima standarda GOTS, kako bismo osigurali ekološki prihvatljivu i društveno odgovornu proizvodnju tekstila.

Otkud dobivamo inspiraciju za dizajn?

Naši stručnjaci neprestano traže nove inspiracije. Bez obzira radi li se o specijaliziranim sajmovima, trend-edukacijama ili praćenju konkurencije, koristimo svaku mogućnost za usvajanje i razvijanje novih ideja. Kombiniramo prirodne tkanine s mnogo boja i modernih uzoraka, a istovremeno pazimo na to da proizvodi ostanu udobni i praktični za svakodnevno nošenje.

Kako određujemo dobne preporuke na pakiranjima proizvoda Kuniboo®?

Dobne preporuke na našoj ambalaži trebale bi ti pomoći da pronađeš odjeću odgovarajuće veličine za tvoju bebu. Naravno, navedena dobna preporuka predstavlja samo smjernicu koja proizlazi iz prosječnih mjerenja tijela u odgovarajućoj dobi. Kod specifikacija veličina slijedimo standardizirane dijagrame veličina i usko surađujemo s Institutom Hohenstein kako bismo osigurali savršene krojeve.

Što znači OEKO-TEX® pečat?

STANDARD 100 by OEKO-TEX® predstavlja globalno jedinstven i neovisan sustav certificiranja za tekstilne proizvode u svim fazama proizvodnje. Ispitivanja prisutnosti štetnih tvari uzimaju u obzir važne zakonske propise, kemikalije opasne za zdravlje, kao i različite parametre prevencije bolesti. Korišteni kriteriji nadmašuju nacionalne i međunarodne važeće propise. Preduvjet za certificiranje  oznakom STANDARD 100 je da svi sastavni dijelovi proizvoda, uključujući i netekstilne dodatke kao što su gumbi ili patentni zatvarači, zadovoljavaju stroge, diljem svijeta važeće zahtjeve.

Više informacija: www.oeko-tex.com

Koje su prednosti proizvoda Kuniboo®? Peru li se lako, jesu li posebno dugotrajni i lako se oblače?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Kuniboo®, kao i poštivanju zakonski propisanih graničnih vrijednosti za kemijska i fizikalna svojstva. U velikoj mjeri korišteni organski pamuk ugodno je mekan na koži, a zahvaljujući visokoj sposobnosti upijanja, regulira vlagu. Budući da se pritom radi o prirodnom vlaknu, organski pamuk ima niži alergijski potencijal,  prozračan je i izdržljiv. Pamučne proizvode također karakterizira njihova dugovječnost, a pritom ih je lako održavati.

Osim stalnog izbora odjeće za svakodnevno nošenje, naše tjedne ponude nadopunjuju asortiman te donose dodatne varijante proizvoda i dizajna. Bodiji na kopčanje, hlače s rastezljivim strukom i majice s praktičnim kopčanjem na ramenu olakšavaju oblačenje i svlačenje.

Kako održavati proizvode Kuniboo®?

Budući da je većina proizvoda Kuniboo® u velikoj mjeri proizvedena od organskog pamuka, iznimno su lagani za održavanje. Prije proizvodnje naši se proizvodi podvrgavaju višestrukim ispitivanjima pranja kako bi se osigurala kvaliteta. Sve upute za održavanje određenog proizvoda uvijek možeš pro naći na etiketi s podatcima o održavanju. 

Newcential®

Što je Newcential®?

Newcential® je Kauflandova vlastita robna marka sportske odjeće i robe široke potrošnje. S proizvodima poput sportske opreme i sprava usmjereni smo na sve  sportaše te im nudimo kvalitetnu, funkcionalnu te modernu sportsku odjeću i dodatke po povoljnim cijenama.  

Koje proizvode nudimo?

Od funkcionalne sportske odjeće poput majica kratkih rukava, tajica, kratkih hlača, pa sve do sportskih sprava i opreme – Newcential® nudi široku paletu proizvoda. Ova sportska odjeća osvojit će te svojom funkcionalnošću, izdržljivošću, izvrsnom regulacijom vlažnosti, prozračnošću i idealnim krojevima. S proizvodima Newcential® bit ćeš izvrsno opremljen modernom i funkcionalnom odjećom za svaki sportski izazov.

Što znače različite boje pakiranja sportske odjeće Newcential®?

Različite boje služe jednostavnijoj orijentaciji i pomažu ti pri odabiru odjeće za različite sportske kategorije poput joge, trčanja, fitnesa, planinarenja ili vožnje biciklom.

Kako osiguravamo kvalitetu tekstila?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Newcential®, kao i poštivanju zakonski propisanih graničnih vrijednosti za kemijska i fizikalna svojstva. Redovitim praćenjem zakonskog okvira osiguravamo aktualnost naših zahtjeva. U većini slučajeva naši stručnjaci za kontrolu kvalitete kontroliraju primjenu naših standarda i nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a dodatno sve tekstilne proizvode kontinuirano analiziraju i neovisni instituti za ispitivanje kvalitete.

Gdje se proizvodi?

Zemlja proizvodnje proizvoda marke Newcential® označena je na etiketi. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i redovito kontroliramo proizvode prema vlastitim visokim kriterijima kvalitete. U većini slučajeva naši stručnjaci za kontrolu kvalitete nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a dodatno sve tekstilne proizvode analiziraju i neovisni instituti za ispitivanje.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodima Newcential®?

Kao i za sve ostale proizvode, i u ovom slučaju vrijedi: u slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom, držimo se našeg obećanja: "Vraćamo novac bez rasprave". Novac će prilikom sljedeće kupnje biti vraćen na info pultu u trgovini.

Zašto na proizvodima Newcential® piše „Proizvedeno za Kaufland“?

U Kauflandu samostalno odlučujemo o konceptu robne marke Newletics® i definiramo zahtjeve proizvoda, njegovu kvalitetu i ambalažu. Preuzimamo punu zakonsku odgovornost, stoga smo na proizvodima Newletics® navedeni kao proizvođač.

Što znači GOTS oznaka?

Global Organic Textile Standard (GOTS) je međunarodno važeći standard u tekstilnoj industriji, koji se zalaže za ekološku i društveno odgovornu proizvodnju tekstila. Ovaj standard definira ekološko-tehničke zahtjeve u cijelom lancu proizvodnje tekstila te ujedno promiče i poštivanje društvenih kriterija. Oznakom se certificiraju tekstilni proizvodi koji su proizvedeni od minimalno 70% ekološki uzgojenih vlakana. Svi korišteni kemijski dodaci poput boja i pomoćnih sredstava moraju zadovoljavati ekološke i toksikološke kriterije. Minimalni društveni standardi, koji se također kontroliraju, sastavni su dio standarda GOTS.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.global-standard.org

Što znači OEKO-TEX® pečat?

STANDARD 100 by OEKO-TEX® predstavlja globalno jedinstven i neovisan sustav certificiranja za tekstilne proizvode u svim fazama proizvodnje. Ispitivanja prisutnosti štetnih tvari uzimaju u obzir važne zakonske propise, kemikalije opasne za zdravlje, kao i različite parametre prevencije bolesti. Korišteni kriteriji nadmašuju nacionalne i međunarodne važeće propise. Preduvjet za certificiranje oznakom STANDARD 100 je da svi sastavni dijelovi proizvoda, uključujući i netekstilne dodatke kao što su gumbi ili patentni zatvarači, zadovoljavaju stroge, međunarodne zahtjeve.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.oeko-tex.com

Što znači BIONIC FINISH®?

„BIONIC FINISH ®“ je inovativna tehnologija koja u tekstilu djeluje kao repelent za vodu i nečistoće. Hidrofobni polimeri s gusto umreženom strukturom jednostavno sprječavaju prodor kapljica vode u tkaninu zbog čega ona ostaje suha i lagana.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: https://www.rudolf.de

Odgovaraju li veličine proizvoda Newcential® veličinama drugih proizvođača?

Kod specifikacija veličina slijedimo standardizirane dijagrame veličina i usko surađujemo s Institutom Hohenstein kako bismo osigurali savršene krojeve. Institut Hohenstein priznati je laboratorij i istraživački institut koji je specijaliziran za tekstile i njihovo certificiranje. Prilikom naših kontrola svi se proizvodi uspoređuju s propisanim veličinama instituta Hohenstein. Osim toga, procjenjuju se i tehničke specifikacije rezanja i obrade odjeće i obuće.

Kako održavam Newcential® proizvode?

Održavannje Newcential® proizvoda vrlo je jednostavno. Prije proizvodnje naši se proizvodi podvrgavaju višestrukim ispitivanjima pranja kako bi se osigurala njihova kvaliteta. Sve upute za održavanje određenog proizvodnje uvijek možete naći na etiketi s podacima o održavanju.

Otkud dobivamo inspiraciju za dizajn?

Naši stručnjaci neprestano traže nove inspiracije. Bez obzira radi li se o specijaliziranim sajmovima, edukacijama o aktualnim trendovima ili praćenju konkurencije, koristimo svaku mogućnost za nove ideje. Kombiniramo prirodne tkanine sa šarenim bojama, aktualnim uzorcima i dizajnima, a istovremeno pazimo na to da proizvodi ostanu udobni i praktični za svakodnevno nošenje.

Oyanda®

Što je Oyanda®?

Oyanda®  je moderna, nova Kauflandova robna marka za žensku odjeću i accessoires. Obraćamo se modno osviještenim, trendovski orijentiranim ženama svih dobnih skupina, koje očekuju održivu  odjeću dobre kvalitete koja će ih istovremeno inspirirati. Oyanda je savršena pratiteljica - u svakodnevnom životu i za posebne trenutke.

Koje proizvode nudimo?

Od ležerne i ubodne odjeće za svaki dan pa sve do trendovskih i sezonskih komada, Oyanda® ti nudi širok izbor. Naš asortiman  usmjeren je na donje rublje i čarape. Osim toga, redovite tematske akcije nadopunjuju asortiman i donose daljnje varijante proizvoda i dizajna, pri čemu se posebno prate aktualni trendovi.

Što znače različite boje pakiranja odjeće Oyanda®?

Različite boje služe jednostavnijoj orijentaciji i pomažu ti pri odabiru odjeće iz širokog asortimana, sastavljenog od klasičnih i modernih krojeva.

Kako osiguravamo kvalitetu tekstila?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Oyanda, kao i poštivanju naših definiranih zahtjeva za kemijska i fizička svojstva. Redovitim praćenjem zakonskih propisa osiguravamo aktualnost naših zahtjeva. Primjenu naših standarda provjeravaju naši stručnjaci za kontrolu kvalitete, koji se,  u pravilu, nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a osim toga koristimo i ekspertize neovisnih instituta za kontinuiranu kontrolu naših proizvoda.

Gdje se proizvodi?

Zemlja proizvodnje svih proizvoda robne marke Oyanda® označena je na etiketi. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i redovito kontroliramo proizvode prema vlastitim visokim kriterijima kvalitete. U većini slučajeva naši stručnjaci za kontrolu kvalitete nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a dodatno sve tekstilne proizvode analiziraju i neovisni instituti za ispitivanje.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodima Oyanda®?

Kao i za sve ostale proizvode, i u ovom slučaju vrijedi: u slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom, držimo se našeg obećanja: "Vraćamo novac bez rasprave". Novac će prilikom sljedeće kupnje biti vraćen na info pultu u trgovini.

Zašto na proizvodima Oyanda® piše „Exclusively by Kaufland“?

U Kauflandu samostalno odlučujemo o konceptu robne marke Newletics® i definiramo zahtjeve proizvoda, njegovu kvalitetu i ambalažu. Preuzimamo punu zakonsku odgovornost, stoga smo na proizvodima Oyanda® navedeni kao proizvođač.

Što znači GOTS oznaka?

Global Organic Textile Standard (GOTS) je međunarodno važeći standard u tekstilnoj industriji, koji se zalaže za ekološku i društveno odgovornu proizvodnju tekstila. Ovaj standard definira ekološko-tehničke zahtjeve u cijelom lancu proizvodnje tekstila te ujedno promiče i poštivanje društvenih kriterija. Oznakom se certificiraju tekstilni proizvodi koji su proizvedeni od minimalno 70% ekološki uzgojenih vlakana. Svi korišteni kemijski dodaci poput boja i pomoćnih sredstava moraju zadovoljavati ekološke i toksikološke kriterije. Minimalni društveni standardi, koji se također kontroliraju, sastavni su dio standarda GOTS.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.global-standard.org

Koje su značajke organskog pamuka?

Organski pamuk proizvodi se prema smjernicama ekološke poljoprivrede, a pritom je najstrože zabranjena upotreba štetnih tvari poput kemijskih pesticida i gnojiva. Organski pamuk bere se ručno, pri čemu se ne koriste kemijski defolijanti koji su nužni prilikom strojnog branja. Zahvaljujući rotacijskoj sadnji ostalih biljnih vrsta, pridonosi se održavanju prirodne plodnosti tla uz istovremeno smanjenje osjetljivosti na biljne bolesti i štetnike. Dakle, organski pamuk pridonosi održavanju zdravlja tla, prirode i ljudi koji ga sade.

Koji se standardi poštuju prilikom ekološkog uzgoja pamuka?

Za certificiranje organskog pamuka koriste se službeni standardi ili certifikati, kao što su Organic Content Standard (OCS), Der Blaue Engel ili Global Organic Textile Standard (GOTS). Među svim sustavima certificiranja najcjenjeniji je standard za certifikaciju organskog pamuka GOTS.  aKako bi se osigurala ekološki prihvatljiva i društveno odgovorna proizvodnja tekstila, Kaufland surađuje s ovlaštenim certifikatorima standarda GOTS.

Što znači OEKO-TEX® pečat?

STANDARD 100 by OEKO-TEX® predstavlja globalno jedinstven i neovisan sustav certificiranja za tekstilne proizvode u svim fazama proizvodnje. Ispitivanja prisutnosti štetnih tvari uzimaju u obzir važne zakonske propise, kemikalije opasne za zdravlje, kao i različite parametre prevencije bolesti. Korišteni kriteriji nadmašuju nacionalne i međunarodne važeće propise. Preduvjet za certificiranje oznakom STANDARD 100 je da svi sastavni dijelovi proizvoda, uključujući i netekstilne dodatke kao što su gumbi ili patentni zatvarači, zadovoljavaju stroge, međunarodne zahtjeve.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.oeko-tex.com

Odgovaraju li veličine proizvoda Oyanda® veličinama drugih proizvođača?

Kod specifikacija veličina slijedimo standardizirane tablice veličina. Osim toga, krojevi su pouzdani: ako ti jednom kupljena veličina u Kauflandu odgovara, tu veličinu uvijek možeš kupovati.

Kako održavam Oyanda® proizvode?

Budući da je većina proizvoda u proizvedena od organskog pamuka, održavanje Oyanda® proizvoda vrlo je jednostavno. Prije proizvodnje naši se proizvodi podvrgavaju višestrukim ispitivanjima pranja kako bi se osigurala njihova kvaliteta. Sve upute za održavanje određenog proizvodnje uvijek možete naći na etiketi s podacima o održavanju.

Otkud dobivamo inspiraciju za dizajn?

Naši stručnjaci neprestano traže nove inspiracije. Bez obzira radi li se o specijaliziranim sajmovima, edukacijama o aktualnim trendovima ili praćenju konkurencije, koristimo svaku mogućnost za nove ideje. Kombiniramo prirodne tkanine sa šarenim bojama, aktualnim uzorcima i dizajnima, a istovremeno pazimo na to da proizvodi ostanu udobni i praktični za svakodnevno nošenje.

K-Classic baby

Kada trebam nanositi kremu ili losion na bebinu kožu?

Preporučujemo da kremu nanosiš nakon kupanja ili pola sata prije izlaska van. Lagano mlijeko za njegu kože i krema za lice K-Classic baby savršen su odabir!

Koliko često trebam kupati svoju bebu? I čime?

Bebu bi trebalo kupati najviše jednom do dva puta tjedno, pazeći pritom da to ne bude odmah nakon jela. Za kupanje bebe možeš koristiti blagu kupku od kamilice ili gel za pranje "od glave do pete" K-Classic baby.

Koja je idealna temperatura vode i koliko dugo beba može biti u vodi?

Savršena temperatura bebine kupke je 37°C, a kupanje ne bi trebalo trajati dulje od 5-10 minuta.

Kada se može početi koristiti šampon?

Budući da novorođenčad ima vrlo malo ili uopće nema kose, možeš koristiti samo vodu i rukavicu za pranje. Kada kosa postane gušća, možeš kosu jednom tjedno oprati blagim šamponom K-Classic baby.

Jesu li K-Classic baby vlažne maramice prikladne i za uklanjanje šminke?

U načelu, vlažne maramice K-Classic baby možeš koristiti i za lice. Međutim, ne postoje potvrde o njihovoj učininkovitosti, stoga preporučujemo da koristiš samo posebne proizvode namijenjene uklanjanju šminke.

Gdje odlažem iskorištene vlažne maramice K-Classic baby?

Iskorištene vlažne maramice ni u kojem slučaju nemoj bacati u toaletnu školjku, nego ih odloži u kantu za smeće.

Koje mirise sadržavaju vlažne maramice K-Classic baby?

Za vlažne maramice K-Classic baby koriste se isključivo specijalni mirisni sastojci, koji su namijenjeni nanošenju na osjetljivu bebinu kožu.

Mogu li proizvode za higijenu i njegu K-Classic baby koristiti i odrasle osobe?

Premda su proizvodi K-Classic baby namijenjeni prvenstveno bebama, svakako ih mogu koristiti i odrasli.

Jesu li pelene K-Classic baby dovoljno prozračne?

Pelene K-Classic baby propuštaju zrak i paru koja se stvara zbog vlage kroz sićušne pore,. Poseban zaštitni sloj pritom omogućava regulaciju temperature i udobnost nošenja pelena te istovremeno sprečava propuštanje odnosno curenje tekućine.

Sadržavaju li pelene K-Classic baby parfem ili losion?

Ne. Pelene K-Classic baby ne sadržavaju ni parfeme ni losione.

Nalazi li se u pelenama K-Classic baby prirodni gumeni lateks?

Pelene K-Classic baby ne sadržavaju prirodni gumeni lateks, čije bjelančevine mogu izazvati alergijske reakcije. S obzirom na to, nema opasnosti od alergija.

Je li kompatibilnost pelena K-Classic baby i kože stručno potvrđena?

Pelene K-Classic baby podvrgavaju se sveobuhvatnim testovima, koji su pokazali i dokazali da su pelene K-Classic baby  kompatibilne i nježne prema koži.

Na što se odnosi "plus" kod pelena Maxi Plus i Junior Plus?

Dimenzije pelena identične su veličinama pelena bez "plusa". Međutim, njihova posebnost leži u većoj snazi upijanja. To ih čini posebno prikladnim za upotrebu noću ali i savršenima za stariju djecu koja još ne mogu koristiti sljedeću veličinu pelene, a trebaju višu razinu zaštite jer uzimaju veće količine tekućine.

Kidland®

Što je Kidland?

Kidland® je Kauflandova ekskluzivna marka igračaka. Savršena je za sve koji cijene sigurne i kvalitetne igračke po povoljnim cijenama.

Što sve nudi?

Asortiman robne marke Kidland® obuhvaća igračke svih kategorija i za sve uzraste.

Na što posebno pazimo kod proizvodnje robne marke Kidland®??

Želimo njegovati zaigranost svakog djeteta te istovremeno razvijati motoriku i percepciju. Upravo zato pridajemo posebnu pozornost izboru oblika, boja i materijala.

Na koji način se osigurava kvaliteta proizvoda robne marke Kidland®?

Pri proizvodnji robne marke Kidland® veliku pozornost pridajemo visokoj kvaliteti te ispunjavamo sve propisane zakonske uvjete, pa čak postavljamo i svoje, još više standarde kvalitete. Naši stručnjaci za kvalitetu pomno provjeravaju pridržavanje postavljenih standarda, često čak i na licu mjesta tijekom proizvodnje, koristeći se pritom i uputama stručnjaka s neovisnih instituta. Svi proizvodi Kidland® oduševljavaju probranim materijalima, dobro izradom, optimalnom trajnošću i funkcionalnošću.

Gdje se proizvodi Kidland®?

Zemlja podrijetla proizvoda Kidland® navedena je na pakiranju.

Zašto na proizvodima Kidland® piše „Exclusively by Kaufland“?

S obzirom da mi u Kauflandu sami odlučujemo o konceptu robne marke Kidland® i definiramo zahtjeve proizvoda, njegove kvalitete i pakiranja, preuzimamo punu zakonsku odgovornost. Zato smo na pakiranju navedeni kao proizvođač proizvoda Kidland®.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodom Kidland®?

Kao i za sve druge proizvode, i u ovom slučaju vrijedi sljedeće: u slučaju nezadovoljstva proizvodom, vraćamo novac bez suvišnih riječi. Pri idućoj kupnji obrati se djelatnicima na informacijama za povrat novca.

Switch on®

Što je Switch On®?

Switch On® je naša vlastita registrirana robna marka za električne uređaje i kućansku tehniku, koja je dostupna isključivo u Kauflandu. Naši proizvodi namijenjeni su za privatna kućanstva te su ispitani u većem opsegu nego li to nalažu zakonske smjernice.

Kako mogu prepoznati proizvode marke Switch On®?

Sve naše artikle marke Switch On® možeš prepoznati po logu Switch On® na ambalažama proizvoda te otkriti zajamčenu i kontroliranu kvalitetu po diskontnim cijenama. 

Koje proizvode imamo?

Od štapnih miksera do friteza na vrući zrak, od slušalica do bluetooth zvučnika, od sušila za kosu do brijača i baterija - Switch On® nudi jedinstvenu paletu proizvoda za kupaonicu, kuhinju ili za osobnu zabavu. 

Kako se osigurava kvaliteta artikala?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Switch On®, kao i poštivanju naših definiranih zahtjeva za kemijska i fizička svojstva. Naši su zahtjevi strože regulirani od onih zakonom propisanih. Redovitim praćenjem zakonskih propisa osiguravamo aktualnost naših zahtjeva.

Osim toga, redovito kontroliramo proizvode prema našim visokim kriterijima kvalitete. Proizvodnja podliježe stalnim ispitivanjima, a Kauflandovi vlastiti ili eksterni stručnjaci za kontrolu kvalitete nadziru proizvodnju direktno na licu mjesta. Osim toga, naše proizvode testiraju akreditirani instituti za ispitivanje.

Gdje se proizvodi proizvode?

Proizvodi marke Switch On® proizvode se diljem svijeta. Oslanjamo se na proizvođače koji su već dugi niz godina naši dobavljači. Osim toga, redovito kontroliramo proizvode prema našim visokim kriterijima kvalitete. Proizvodnja podliježe stalnim ispitivanjima, a Kauflandovi vlastiti ili eksterni stručnjaci za kontrolu kvalitete nadziru proizvodnju direktno na licu mjesta. Osim toga, naše proizvode testiraju akreditirani instituti za ispitivanje.

Zašto na proizvodima marke Switch On® stoji natpis „Exclusively by Kaufland“?

Kaufland stoji iza svojih proizvoda i njihove kvalitete. Samostalno definiramo visoke zahtjeve zajedno s našim stručnjacima za kontrolu kvalitete te preuzimamo punu zakonsku odgovornost. Zato smo na proizvodima Switch On® navedeni kao distributer.

 

 

Što mogu učiniti ako nisam zadovoljan/na sa svojim Switch On® proizvodom?

Kao i za sve ostale Kauflandove artikle i u ovom slučaju vrijedi pravilo - ako niste zadovoljni artiklom, držimo se našeg obećanja kupcima: "Bez puno priče – vraćamo novac natrag!".

Novac će Vam prilikom sljedeće kupnje biti vraćen na Info-pultu u poslovnici. Ovu uslugu možete koristiti 3 mjeseca od kupnje uz predočenje blagajničkog računa.   

Na koji način se osigurava kvaliteta proizvoda marke Switch On®?

Sve naše proizvode marke Switch On® šaljemo u renomirane, neovisne i akreditirane institute na ispitivanje kao što su TÜV Rheinland /TÜV SÜD koji prema definiranim kriterijima ispituju sljedeće: 

  • funkcionalnost
  • trajnost
  • jednostavnu upotrebu
  • provjerenu sigurnost proizvoda

Gdje mogu pronaći upute za korištenje uređaja SWITCH ON?

Nemate pri ruci upute za uporabu za svoj uređaj marke Switch On®?  Nema problema! U našoj posebnoj rubrici za Vas smo skupili sve upute za uporabu za uređaje marke Switch On®.

Opća pitanja o prehrani

Jesu li "light" proizvodi zdraviji od ostalih?

"Light“ proizvodi nisu zdraviji od ostalih proizvoda. Međutim, za sve ljude koje žele smršavjeti, „light“ proizvodi predstavljaju dobru alternativu. Pritom treba imati na umu da se ne može jesti dvostruko veća količina „light“ proizvoda jer prevelika potrošnja poništava ono djelovanje koje kod ovih proizvoda nazivamo „light“. Ovim se nazivom smiju označiti samo oni proizvodi koji imaju 40% manje kalorija u odnosu na usporedive proizvode. Također se i proizvodi s majne masnoće, šećera ili alkohola često se u svojim nazivima označavaju dodatkom „light“.

Što su nutritivne vrijednosti?

Nutritivne vrijednosti navode hranjive tvari u namirnicama. Na pakiranju je uglavnom prikazana tzv. „velika četvorka“ nutritivnih vrijednosti, kao što su: kalorijska vrijednost, ugljikohidrati, bjelančevine – koje još nazivamo i proteinima – i masti.

  1. Kalorijska vrijednost je energija koja se u tijelo unosi hranom. Ona se navodi u kilodžulima (kJ) ili kilokalorijama (kcal) na 100 g ili na 100 ml.
  2. Ugljikohidrati, u koje spada i šećer, predstavljaju najveći izvor energije za tijelo. Za razliku od masti, ugljikohidrati se brzo iskoriste. Primjerice, voćni šećer ili mliječni šećer spadaju u ugljikohidrate.
  3. Bjelančevine se sastoje od aminokiselina i neophodne su za izgradnju stanica. Dobri izvori bjelančevina su riba, meso, jaja i mliječni proizvodi.
  4. Masti su također donositelji energije koje u organizam unosimo uglavnom putem mesnih proizvoda i biljnih ulja. Osim toga, masti služe kao otapala za teško topive tvari kao što su vitamini, kao zaštitni omotač za unutarnje organe i živčani sustav te kao izolacija protiv hladnoće. Masti su i sastavni dio staničnih membrana.

Na što moram paziti kod nutritivnih vrijednosti?

Tijelu je potrebna određena količina hranjivih tvari na dan, koje organizam potom pretvara u energiju. Za prosječnu odraslu osobu ta količina iznosi oko 2000 kilokalorija (kcal) dnevno, od čega bi 55 posto trebali činiti ugljikohidrati (1100 kcal), 15 posto bjelančevine (300 kcal) i 30 posto masti (600 kcal). Prevelik unos energije u organizam dovodi do prekomjerne tjelesne težine, dok premali unos dovodi do gubitka na tjelesnoj težini.

Takozvani „Guideline Daily Amount“ – kraće „GDA“ – je smjernica za dnevni unos energije i hranjivih tvari, koje u organizam unosimo putem hrane. Na pakiranju proizvoda GDA navodi koliko posto preporučenog dnevnog unosa određene namirnice se zadovoljava konzumiranjem proizvoda. Međutim, treba imati na umu da se podaci o nutritivnim vrijednostima navode u kilodžulima ili kilokalorijama na svakih 100 g namirnice, a ne po porciji.

Koliko bi trebala biti velika porcija?

Podaci navedeni u informaciji o nutritivnim vrijednostima odnose se na definiranu porciju. Pritom su navike prosječne odrasle osobe u pogledu konzumiranja, kao i odluka o svjesnom uživanju u hrani bili mjerodavni. Kada se za pojedine proizvode veličina porcije mogla vrlo teško ili nije mogla nikako definirati, tada se posegnulo za mjerom od 100 g odnosno 100 ml.

U pravilu, veličina porcije se odnosi na pripremljeni proizvod. Tako npr. 100 g tjestenine u sirovom i kuhanom stanju imaju različite količine kalorija, budući da tjestenina prilikom kuhanja upija vodu, stoga se, kad god na ambalaži nekog proizvoda ima dovoljno mjesta, u tablici nutritivnih vrijednosti na poleđini navode podaci za pripremljeni i nepripremljeni proizvod.

Imaju li djeca iste potrebe za energijom i hranjivim vrijednostima kao odrasle osobe?

Orijentacijske vrijednosti koje su znanstvenici razradili predstavljaju preporuke za odrasle osobe. Djeca u svakoj fazi razvoja imaju, ovisno o starosti, spolu, tjelesnim aktivnostima i veličini, sasvim individualne potrebe za energijom i hranjivim tvarima.

Upravo zato je važno pomuditi djeci raznovrsnu i zdravu kranu te im omogućiti mnogo kretanja. Na taj se način djeci osigurava uravnotežena opskrba organizma svim važnim hranjivim tvarima, vitaminima i mineralima te pruža podršku u usvajanju zdravog stila življenja.

Karijera u Kauflandu

Želim se zaposliti u Kauflandu. Gdje se mogu prijaviti?

Želiš postati dio našeg tima? Ponudu slobodnih radnih mjesta možeš pronaći na: karijera.kaufland.hr

Za poslovne partnere: ekspanzija

Koji su uvjeti za izgradnju poslovnice?

Posebne zahtjeve ekspanzije za svaku pojedinačnu zemlju možeš naći na našim stranicama:

Više u rubrici Ekspanzija

Na koju se adresu šalju ponude za nekretnine ili zemljišta?

Ponude za svaku zemlju pojedinačno možeš poslati osobama za kontakt i na adrese naznačene na našim stranicama:

Više u rubrici Ekspanzija

Postoji li popis gradova, općina ili regija koje imaju prednost u ekspanziji?

Ne, naša ekspanzija usmjerena je na cijelu Njemačku, Poljsku, Češku, Slovačku, Rumunjsku, Bugarsku i Hrvatsku. Budući da postoji mnoštvo mogućnosti za otvaranje novih poslovnica Kauflanda odnosno budući da se zadani uvjeti mijenjaju, svoje ponude, koje ćemo potom podrobnije razmotriti, možete nam slati neovisno o lokaciji. Adrese i naše specifične zahtjeve možeš doznati na našim stranicama.

Više u rubrici Ekspanzija

Za poslovne partnere: davanje nekretnina u zakup

Koje podatke daje interesent za zakup prostora?

Potrebni su nam podaci za kontakt i podaci o konceptu maloprodaje odnosno uslužne djelatnosti. Podaci o asortimanu, načinu opremanja prostora i broju djelatnika zaokružuju prvi dojam o interesentu.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Po kojim kriterijima odabirete zakupnika?

Fokusiramo se na vrhunske lokalne ponuđače roba i usluga kao dopunu asortimanu našeg hipermarketa te na ponuđače koji su prisutni u cijeloj zemlji, kao i u inozemstvu, posebno u segmentu specijaliziranih trgovina.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Kolika je cijena zakupa za poslovni prostor?

Zakupnina se kalkulira na procjeni prometa i broju kupaca na lokaciji centra. Cijene se kalkuliraju i ovisno o djelatnosti u poslovnom prostoru.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Mora li zakupnik prilikom uzimanja prostora u zakup platiti proviziju?

Ne, prostori se daju u zakup bez provizije.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Za poslovne partnere: natječaji

Opća pitanja o Kauflandu

U kojim sve zemljama postoje poslovnice Kauflanda?

Kaufland ima svoje poslovnice u Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i, naravno, Hrvatskoj.  

 

Mogu li u Kauflandu pronaći poklon-kartice?

Da, na svakoj blagajni u našim poslovnicama dostupne su poklon-kartice u iznosu od 50, 100, 200, 400 i 500 kuna.

 

Townland®

Što je Townland®?

Townland® je moderna, nova Kauflandova robna marka za mušakrce. Obraćamo se autentičnim i samosvjesnim muškarcima svih dobnih skupina, koji očekuju održivu odjeću dobre kvalitete koja će ih istovremeno inspirirati.

Koje proizvode nudimo?

Od stalnog  asortimana i ležerne odjeće pa sve do trendovskih i sezonskih komada, Townland® ti nudi širok izbor. Naš asortiman usmjeren je na donje rublje, a osim toga, redovite tematske akcije nadopunjuju asortiman pri čemu se posebno prate aktualni trendovi.

Kako osiguravamo kvalitetu tekstila?

Pridajemo veliku važnost visokoj kvaliteti materijala i izrade naše robne marke Townland®, kao i poštivanju naših definiranih zahtjeva za kemijska i fizička svojstva. Redovitim praćenjem zakonskih propisa osiguravamo aktualnost naših zahtjeva. Primjenu naših standarda provjeravaju naši stručnjaci za kontrolu kvalitete, koji u pravilu izravno nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a osim toga koristimo i ekspertize neovisnih instituta za kontinuiranu kontrolu naših proizvoda. Svi Townland® proizvodi odlikuju se odabranim materijalima, dobrom izradom, optimalnom izdržljivošću i savršenim krojevima.  Osim toga, sva upotrijebljena prirodna vlakna izrađena su od organskog pamula s GOTS certifikatom.

Gdje se proizvodi?

Zemlja podrijetla proizvoda robne marke Townland® označena je na etiketi. Surađujemo s iskusnim proizvođačima i redovito kontroliramo proizvode prema vlastitim visokim kriterijima kvalitete. U pravilu naši stručnjaci za kontrolu kvalitete direktno nadgledaju proizvodnju na licu mjesta, a dodatno sve tekstilne proizvode analiziraju i neovisni instituti za ispitivanje.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodima Townland®?

Kao i za sve ostale proizvode, i u ovom slučaju vrijedi: u slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom, držimo se našeg obećanja: "Vraćamo novac bez rasprave". Novac će prilikom sljedeće kupnje biti vraćen na info pultu u trgovini.

Zašto na proizvodima Townland® piše „Exclusively by Kaufland“?

U Kauflandu samostalno odlučujemo o konceptu robne marke Townland® i definiramo zahtjeve proizvoda, njegovu kvalitetu i ambalažu. Preuzimamo punu zakonsku odgovornost. Zato smo na proizvodima Townland® navedeni kao proizvođač..

Što znači GOTS oznaka?

Global Organic Textile Standard (GOTS) je međunarodno važeći standard u tekstilnoj industriji, koji se zalaže za ekološku i društveno odgovornu proizvodnju tekstila. Ovaj standard definira ekološko-tehničke zahtjeve u cijelom lancu proizvodnje tekstila te ujedno promiče i poštivanje društvenih kriterija. Oznakom se certificiraju tekstilni proizvodi koji su proizvedeni od minimalno 70% ekološki uzgojenih vlakana. Svi korišteni kemijski dodaci poput boja i pomoćnih sredstava moraju zadovoljavati ekološke i toksikološke kriterije. Minimalni društveni standardi, koji se također kontroliraju, sastavni su dio standarda GOTS.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.global-standard.org

Koje su značajke organskog pamuka?

Organski pamuk proizvodi se prema smjernicama ekološke poljoprivrede, a pritom je najstrože zabranjena upotreba štetnih tvari poput kemijskih pesticida i gnojiva. Organski pamuk bere se ručno, pri čemu se ne koriste kemijski defolijanti koji su nužni prilikom strojnog branja. Zahvaljujući rotacijskoj sadnji ostalih biljnih vrsta, pridonosi se održavanju prirodne plodnosti tla uz istovremeno smanjenje osjetljivosti na biljne bolesti i štetnike. Dakle, organski pamuk pridonosi održavanju zdravlja tla, prirode i ljudi koji ga sade.

Koji se standardi poštuju prilikom ekološkog uzgoja pamuka?

Za certificiranje organskog pamuka koriste se službeni standardi ili certifikati, kao što su Organic Content Standard (OCS), Der Blaue Engel ili Global Organic Textile Standard (GOTS). Među svim sustavima certificiranja najcjenjeniji je standard za certifikaciju organskog pamuka GOTS.  aKako bi se osigurala ekološki prihvatljiva i društveno odgovorna proizvodnja tekstila, Kaufland surađuje s ovlaštenim certifikatorima standarda GOTS.

Što znači OEKO-TEX® pečat?

STANDARD 100 by OEKO-TEX® predstavlja globalno jedinstven i neovisan sustav certificiranja za tekstilne proizvode u svim fazama proizvodnje. Ispitivanja prisutnosti štetnih tvari uzimaju u obzir važne zakonske propise, kemikalije opasne za zdravlje, kao i različite parametre prevencije bolesti. Korišteni kriteriji nadmašuju nacionalne i međunarodne važeće propise. Preduvjet za certificiranje oznakom STANDARD 100 je da svi sastavni dijelovi proizvoda, uključujući i netekstilne dodatke kao što su gumbi ili patentni zatvarači, zadovoljavaju stroge, međunarodne zahtjeve.

Detaljnije informacije pronađi na poveznici: www.oeko-tex.com

Odgovaraju li veličine proizvoda Townland® veličinama drugih proizvođača?

Kod specifikacija veličina slijedimo standardizirane tablice veličina. Osim toga, krojevi su pouzdani: ako ti jednom kupljena veličina u Kauflandu odgovara, tu veličinu uvijek možeš kupovati.

Kako održavam Townland® proizvode?

Budući da je većina proizvoda u proizvedena od organskog pamuka, održavanje Townland® proizvoda vrlo je jednostavno. Prije proizvodnje naši se proizvodi podvrgavaju višestrukim ispitivanjima pranja kako bi se osigurala njihova kvaliteta. Sve upute za održavanje određenog proizvodnje uvijek možete naći na etiketi s podacima o održavanju.

Otkud dobivamo inspiraciju za dizajn?

Naši stručnjaci neprestano traže nove inspiracije. Bez obzira radi li se o specijaliziranim sajmovima, edukacijama o aktualnim trendovima ili praćenju konkurencije, koristimo svaku mogućnost za nove ideje. Kombiniramo prirodne tkanine sa šarenim bojama, aktualnim uzorcima i dizajnima, a istovremeno pazimo na to da proizvodi ostanu udobni i praktični za svakodnevno nošenje.  

MyProject®

Što je MyProject®?

MyProject® je naša robna marka i pravi izbor za njegu tvog limenog ljubimca.  

Koje proizvode nudi MyProject®?

MyProject® u svom stalnom asortimanu ima motorna ulja, tekućine za čišćenje vjetrobranskog stakla, sigurnosne prsluke i mnoge druge proizvode. Ovisno o godišnjem dobu, pronaći ćeš i posebne ponude, primjerice automobilsku opremu za zimske uvjete.

Što napraviti u slučaju nezadovoljstva proizvodima MyProject®?

Kao i kod svih proizvoda naših robnih marki, jamčimo ti sljedeće: u slučaju nezadovoljstva proizvodom, vraćamo ti novac. Sve što trebaš je javiti se s računom našim zaposlenicima na info pultu.

K-take-it-veggie

Što su K-take it veggie proizvodi?

K-take it veggie je opsežna vlastita marka tvrtke Kaufland za vegetarijanske i veganske proizvode. Bez obzira jeste li fleksitarni, vegetarijanac ili vegan: K-take it veggie idealna je marka za sve koji cijene zdravu prehranu, kao i aspekte održivosti i dobrobiti životinja i koji stoga svjesno žele izbjegavati meso ili proizvode životinjskog podrijetla.

Kako su pozicionirani u smislu cijene?

Cijena je jedna od naših figura. To se odnosi na čitav naš asortiman, a naravno i na vlastitu marku K-take it veggie. Ovdje nudimo visokokvalitetne vegetarijanske i veganske proizvode po vrlo dobrom omjeru cijene i učinka. Za alternative s popustom, K-take nudi vege proizvode koji se izravno temelje na cijenama s popustom. Asortiman također nadilazi pokriće popusta. S proširenim asortimanom cijene se temelje na konkurenciji.

Postoje li neke posebne značajke kvalitete?

Za K-take it veggie primjenjuju se isti visoki standardi kvalitete kao i za sve vlastite marke Kaufland. Svi naši vegetarijanski i veganski proizvodi nose međunarodno priznatu V-oznaku, mnogi od njih su i certificirani ekološki. Proizvodi ne sadrže pojačivače okusa i, ako je moguće, odbacuju se začinima i ekstraktom kvasca. Uz to, održavamo odnose samo s pouzdanim dobavljačima koji 100% jamče standarde dobrobiti životinja.

Koliko K-take it veggie proizvoda ima?

K-take it veggie obuhvaća široku paletu koja se sastoji od ukupno 54 vegetarijanska i veganska proizvoda. I s K-take it veggie slijedimo strategiju cijelog asortimana, s ciljem pokrivanja proizvoda što je moguće sveobuhvatnijim. Asortiman uključuje različite grupe proizvoda, od mliječnih proizvoda do konzervirane robe i šećernih proizvoda do delikatesne / praktične hrane.

Gdje mogu pronaći vegetarijanske proizvode K-take it veggie na tržištu i kako ih prepoznati?

Vegetarijanski proizvodi K-take it ne stoje zajedno, ali su u području odgovarajuće grupe proizvoda. Ako, primjerice, tražite jogurt od K-take it veggie, naći ćete ga u hladnjači pored polica s mliječnim proizvodima.
Svi vege proizvodi s povrćem K-take it također su označeni uniformnim logotipom K-take it veggie, koji osigurava najbolju moguću orijentaciju.

Talentus

Što su Talentus proizvodi?

Talentus® je Kauflandova vlastita marka za školske, uredske i kreativne potrepštine. U velikom asortimanu jeftinih kvalitetnih proizvoda, od olovaka do drobilica za dokumente, pronaći ćete sve što trebate za učenje, pisanje, organiziranje i kreativnost.

Zašto su Talentus proizvodi® dostupni u različitim pakiranjima?

Talentus® nudi školski pribor za djecu i mlade, uredski materijal i pribor za kućni ured, kao i kreativne predmete i rukotvorine za sve dobne skupine. Različiti dizajni pakiranja olakšavaju razlikovanje triju kategorija i brže pronalaze ono što tražite prilikom kupnje.

Kako se osigurava kvaliteta?

Uz sve zakonske zahtjeve, Talentus® proizvodi moraju udovoljavati i našim visokim standardima kvalitete i izrade. To kontinuirano provjeravaju naši vlastiti menadžeri kvalitete, a testovi neovisni instituti.

Gdje se proizvode proizvodi?

Zemlja proizvođača svakog proizvoda Talentus® nalazi se na naljepnici. Surađujemo širom svijeta s iskusnim proizvođačima koji proizvode proizvode prema našim strogim specifikacijama. Vlastiti menadžeri kvalitete i neovisni instituti za ispitivanje kontinuirano prate usklađenost.

Zašto na proizvodima Talentus® stoji „Isključivo Kaufland“?

U Kauflandu stojimo uz svoje proizvode i njihovu kvalitetu. Zbog toga sami definiramo visoke zahtjeve s našim menadžerima kvalitete i snosimo punu pravnu odgovornost.

Što ako nisam zadovoljan proizvodom Talentus®?

Kao i za sve Kauflandove članke, naše jamstvo "Bez puno riječi - novac natrag!" Također se odnosi na Talentus®. Ako niste zadovoljni proizvodom, možete ga vratiti na šalter informacija u vašoj trgovini i nadoknaditi kupnju.

K-Favourites

Što je posebno o K-Favourites proizvodima?

Sa K-Favourites asortimanom obećavamo našim klijentima da će u svakodnevnom životu imati više od običnog proizvoda. Svaki K-Favourites proizvod ima jasno prepoznatljivu dodanu vrijednost i nudi ti više uživanja i kvalitete života.

Gdje mogu kupiti K-Favourites proizvode i kako ih prepoznati?

Gdje mogu kupiti K-Favourites proizvode i kako ih prepoznati?

K-Favourites proizvodi dostupni su u svim poslovnicama Kauflanda. K-Favourites proizvode možeš pronaći vrlo jednostavno, jer se uvijek nalaze uz odgovarajuće artikle. Na primjer, tjesteninu K-Favourites možeš pronaći na polici s rezanacima i ostalom tjesteninom.

K-Favourites proizvode možeš prepoznati po logotipu K-Favourites.

Kako osiguravate kvalitetu robne marke K-Favourites?

K-Favourites proizvodima trebaš dati šansu. Osim toga, stručnjaci za osiguranje kvalitete, surađuju s neovisnim institutima i laboratorijima kako bi trajno provjerili jesu li Kauflandovi zahtjevi visoke kvalitete ispunjeni. Ne pravimo kompromise u pogledu kvalitete naših proizvoda K-Favourites i surađujemo samo s dobavljačima koji su odabrani prema strogim kriterijima.

Koji K-Favourites proizvodi ne sadrže laktozu i kako su označeni?

Deklaracija definiranih alergenih tvari obvezna je od studenog 2005. godine. To uključuje gluten, laktozu i orašaste plodove. Ljubičasti logotip za proizvode bez laktoze primjenjuje se na sve proizvode bez laktoze iz K-Favourites asortimana.

Crazy Wolf

Što je Crazy Wolf?

Crazy Wolf je energetski napitak ekluzivno iz Kauflanda. Više informacija možeš pronaći ovdje.

Koliko dugo Crazy Wolf postoji?

Naša robna marka Crazy Wolf postoji od 2011. godine.

Gdje mogu pronaći Crazy Wolf napitke?

Sve Crazy Wolf napitke možeš pronaći na našem odjelu pića, na polici s energetskim napitcima.

Postoji li Crazy Wolf bez šećera?

Da, naravno, Crazy Wolf Classic i Crazy Wolf Ginseng & Guarana imamo u varijanti bez šećera - u limenci i PET boci

Jesu li u planu i novi okusi Crazy Wolf napitaka?

Neprestano pratimo želje i potrebe naših kupaca te u skladu s time razvijamo nove okuse.

Kako osiguravate kvalitetu Crazy Wolf napitaka?

Naše proizvode strogo kontroliramo u neovisnim laboratorijima nekoliko puta godišnje. Također surađujemo samo s dobavljačima koji zadovoljavaju najviše standarde certificiranja u prehrambenoj industriji.

Do koje količine je potrošnja energetskih pića bezopasna za zdravlje?

Preporučujemo maksimalnu konzumaciju od 330 ml dnevno. 

Od koje dobi se preporučuje konzumiranje energetskih pića?

Konzumacija se ne preporučuje djeci.

Smije li se Crazy Wolf napitak miješati s alkoholom?

Ne preporučuje se miješanje s alkoholom. Kada se konzumiraju veće količine u kombinaciji s alkoholom, nuspojave se ne mogu isključiti.

Mogu li Crazy Wolf napitci konzumirati u trudnoći?

Svi okusi imaju visoku razinu kofeina i ne preporučuju se trudnicama ili dojiljama.

 

Smiju li se Crazy Wolf napitci konzumirati pri bavljenju sportom?

Kod konzumacije većih količina, kao i kod svih komercijalno dostupnih energetskih pića, nuspojave povezane s vježbanjem ne mogu se isključiti.

Partnerske pogodnosti

Kod kojih partnera imam pogodnosti sa svojom Kaufland karticom?

  • Tifon
  • Tokić 
  • Bonami
  • Tvoja ljekarna
  • FlixBus
  • Croatia Airlines
  • Uber
  • Školska knjiga
  • Flixbus

Koje su moje pogodnosti s Kaufland karticom kod pojedinih partnera?

Tifon 

  • – popust od 0,033 Eura  (25 lipa popust), maingrade goriva i autoplin  - 0,020 Eura (15 lipa popust).
 

Tifon-Fresh Corner

  • 20% na Fresh sendvič  (Fresh sendvič potražite na sljedećim lokacijama. Slavonski Brod, Zagreb Istok, Kraljevica Sjever, Kraljevica Jug, Lošinj, Samobor, Zaprešić, Sisak, Jankomir, Sinj Brnaze, Split Smokovik, Gračenica Jug, Gračenica Sjever, Velika Gorica, Babina Greda Sjever, Novi Marof)

 

  • -20% na Irish Cafe latte (Irish Cafe latte potražite na sljedećim Tifon lokacijama: Lučko, Slavonski Brod, Zagreb istok, Kraljevica sjever, Kraljevica jug, Lošinj, Samobor, Buzin, Zaprešić, Sisak, Kolan-Pag, Jarun, Jankomir, Zadar, Sinj-Brnaze, Muroskva, Split Smokovik, Makarska, Dobra istok, Dobra zapad, Jasenice sjever, Jasenice jug, Ravna Gora, Draganić sjever, Draganić jug, Gračenica sjever, Gračenica jug, Babina Greda sjeverKarlovac Švarča, Velika Gorica, Novi Marof)

          *Popusti se ne zbrajaju. 

Tokić

  • -20% popusta na sve platnene i gumene tepihe      
  • Popust se odnosi na sav asortiman platnenih i gumenih tepiha u svim službenim Tokić poslovnicama. Popust se ne odnosi na kupnju putem Tokić webshopa i kod franšiznih partnera. 

Ponuda vrijedi od 1. ožujka do 31. ožujka 2024.

  • -10% popusta na metlice brisača Bosch
  • Popust se odnosi na sav asortimanBosch metlica brisača za kupnju putem Tokić webshopa.

Ponuda vrijedi od 1. ožujka do 31. ožujka 2024.

 

Tvoja ljekarna

  • -20% popusta na Avene
  • -20% popusta na Natrol
  • -20% popusta na Vitabiotics
  • Popust vrijedi kroz cijeli mjesec, neovisno o broju kupnji. Popust ostvari na www.tvojaljekarna.com.    

Ponuda vrijedi od 1. ožujka do 31. ožujka 2024.

 

Bonami

  •  - 15% popusta na sve proizvode na Bonami.hr webshopu. Popust se ne odnosi na proizvode koji su već sniženi i određene robne marke. Kod za popust se ne može kombinirati s drugim aktivnim kodovima. 

Ponuda vrijedi od 1. ožujka do 14. srpnja 2024.

. *Robne marke na koje se popust ne može primijeniti: Blomus, Yellow Tipi, Djeco. LEGO®, Orion, Tescoma, Curver, WMF, Tefal, T-TOMI, Leitz, Adeko, Rojaplast, LAMKUR, Rotho, Hartman, Hendi, Keter, Westmark, Gardinia, Mepal, Vialli Design, Kindsgut, Done by Deer, Plastia, Cattara, simplehuman, SP TREND, Lyon Béton, LEIFHEITE, SECO, Villeroy&Boch, Moulin Roty, Rolser, Diphano, Outdoorchef, Big pots, Crystalex, COSI, Snips, Vileda, EMOS, LotusGrill, Campingaz, STOLKAR, SMEG, Remundi, Nirosta, Goose Creek, Hangout Pod, Boles d´olor, ENDERS, Balvi, Hubelino, Londji, Sagaform, Haden, HOZELOCK, Legler, Petsy, GARANTIA

 

Croatia Airlines

  • -15% popusta na avio karte (prevozninu) za sve međunarodne linije
  • Popust se odnosi na pristojbe zračnih luka i ostalih naknada, te kupnju putem Croatia Airlines webshopa ili mobilne aplikacije.

Popust se odnosi na cijenu aviokarte (prevozninu) za sve međunarodne linije bez pristojbi zračnih luka i ostalih naknada, koje se plaćaju u punom iznosu, na web stranici www.croatiaairlines.com ili preko mobilne aplikacije Croatia Airlinesa. Popust se odnosi na aviokarte kupljene do 15.05.2024., letove realizirane do 31.05.2024. koji se obavljaju zrakoplovima Croatia Airlinesa (OU operating flights). Popust se ne primjenjuje na letove partnera Croatia Airlinesa. Mogućnost promjena ili povrata novca ovisi o uvjetima tarife koju ste platili.

Ponuda vrijedi od 1. siječnja do 31. svibnja 2024.

 

Uber

  • -15% popusta na pet vožnji u maksimalnoj vrijednosti do 1.5€ po vožnji 

Ponuda vrijedi od 1. veljače do 29. veljače 2024.

Upute za aktivaciju koda:

  1. U donjem izborniku klikni na “Račun” (“Account”)
  2. Odaberi “Novčanik” (“Wallet”)
  3. Skrolaj dolje do sekcije “Promocije” (“Promotions”)
  4. Odaberi “Dodaj promotivni kod” (“Add promo code”)
  5. Upiši dobiveni kod

 

Školska knjiga

  • -10% popusta na sva izdanja Školske knjige i Lumen izdavaštva samo u knjižarama Školske knjige.
  • Popust se ne odnosi na školski program i već snižene proizvode.

Ponuda vrijedi od 1. siječnja do 30. lipnja 2024.

 

Flixbus

  • -10% popusta na sva putovanja unutar Flixbus mreže

Ponuda vrijedi od 8. siječnja do 20. lipnja 2024.

Kupon vrijedi do 20.06.2024. za sva putovanja unutar FlixBus mreže od 08.01. do 20.06.2024. Nema ograničenja za linije i veze koje se mogu rezervirati s ovim kuponom. Smije se preuzeti jedan kupon po osobi i kupon vrijedi za jednu kupnju. Kupon se ne može kombinirati s drugim kuponima niti retroaktivno primijeniti na već napravljenu rezervaciju. Gotovinsko plaćanje iznosa kupona nije moguće. Preprodaja i objava kupona je zabranjena.

 

Što trebam učiniti kako bih stekao pravo na partnerske pogodnosti?

Morate biti registrirani u Kaufland Card programu vjernosti. Korisnici digitalne kartice će partnerske pogodnosti biti dostupne u Kaufland aplikaciji. Da bi korisnici fizičke kartice ostvarili pristup svim pogodnostima nužno je dati suglasnost za slanje e-mail ponuda.

Više informacija o pogodnostima pojedinih partnera i načinima njihove primjene možete pronaći ovdje: www.kaufland.hr/partnerskiprogrami

Kako mogu ostvariti prednost kod partnera?

Kod naših partnera sve što trebate učiniti je pokazati kod prilikom kupnje ili narudžbe. Više informacija o pogodnostima pojedinih partnera i načinima njihove primjene možete pronaći ovdje: www.kaufland.hr/partnerskiprogrami

Kako mogu dati privolu za kontaktiranje e-poštom?

Ako imam fizičku karticu:

       Od kuće putem web stranice www.moj.kaufland.hr:

  • Kliknite "Prijava" u gornjem središnjem dijelu weba, a zatim kliknite "Prijava".
  •  Odaberite želite li se prijaviti putem e-pošte ili telefona i unesite svoje podatke.
  • Unesite lozinku koju ste odabrali prilikom registracije i kliknite na "Prijava".
  • Kliknite na ikonu sa svojim imenom na vrhu ekrana i odaberite opciju "Profil".
  • Ispunite svoju e-mail adresu i označite odgovarajući okvir uz pristanak.
  • Spremite promjenu i kliknite gumb "Pošalji vezu" ispod polja za adresu e-pošte.
  • Provjerite svoju pristiglu poštu i potvrdite svoj pristanak klikom na gumb "Potvrdi adresu e-pošte

    Na terminalu u trgovini:
  • Kliknite na "Imate li već račun?" Prijaviti se".
  • Skenirajte QR kod svoje Kaufland kartice i kliknite "Pošalji".
  • Unesite svoju lozinku koju ste odabrali prilikom registracije i kliknite na "Prijava".
  • Kliknite na ikonu sličice u gornjem desnom kutu, a zatim na "Postavke računa".
  • Ispunite svoju e-mail adresu i označite odgovarajući okvir uz pristanak.
  • Spremite promjenu i kliknite gumb "Pošalji vezu" ispod polja za adresu e-pošte.
  • Provjerite svoju pristiglu poštu i potvrdite svoj pristanak klikom na gumb "Potvrdi adresu e-pošte".

Koliko često mogu koristiti pogodnosti partnera?

Kod većine partnera pogodnost se može zatražiti pri svakoj kupnji. Više informacija o pogodnostima pojedinih partnera i načinima njihove primjene možete pronaći ovdje: www.kaufland.hr/partnerskiprogrami

Mogu li ostvariti partnerske pogodnosti s fizičkom karticom?

Da. No, za ostvarivanje svih pogodnosti potrebno je dati suglasnost za slanje e-mail ponuda. Ukoliko ste već dali privolu za kontaktiranje e-mailom partnerske pogodnosti će vam biti poslane na mail.

Mogu li ostvariti partnerske pogodnosti s digitalnom karticom?

Da, svim korisnicima će partnerske pogodnosti biti vidljive u aplikaciji.

bevola®naturals

Što je bevola naturals® ?

bevola naturals® je naša marka za certificiranu prirodnu kozmetiku po povoljnim cijenama, koja se proizvodi ekskluzivno za Kaufland. Svi bevola naturals® proizvodi su klimatski neutralni* te ih je certificirala neprofitna organizacija NATRUE. To znači da u svojim recepturama ne koristimo silikone, parafine, mineralna ulja, mikroplastiku te umjetne boje i mirise. Prirodne alternative iz linije bevola naturals® već su dostupne u asortimanu kozmetike – i to samo u Kauflandu.

Kako ću prepoznati bevola naturals® proizvode?

Što je prirodna kozmetika i koje sastojke može sadržavati, nije definirano zakonom. Orijentaciju i sigurnost pruža oznaka NATRUE belgijske istoimene neprofitne organizacije, koju dobivaju samo proizvodi proizvedeni u skladu s njihovim strogim zahtjevima. Svi kozmetički proizvodi bevola naturals® bez iznimke, imaju NATRUE certifikat. Dodatne informacije o NATRUE certifikatu mogu se pronaći na web stranici: Home - NATRUE.

Što znači „klimatski neutralno“?

„Klimatski neutralno“ znači da pratimo emisije CO2 naših proizvoda i, gdje je to moguće, pokušavamo ih izbjeći ili smanjiti. Ako to nije moguće, kompenziramo emisije CO2 certificiranim projektima za zaštitu klime. Ovdje možeš saznati što naše proizvode bevola naturals® čini klimatski neutralnima*. 

 

*Klimatski neutralno znači: utvrdili smo emisije CO2 svojih proizvoda i kompenzirali ih putem certificiranih projekata za zaštitu klime

STEPHANS BRÄU

Kako mogu prepoznati STEPHANS BRÄU piva?

Sve vrste piva STEPHANS BRÄU lako se mogu prepoznati po njihovom logu.

Kako mogu razlikovati vrste piva

Pilsner ima tamnozelenu, Lager crvenu, Pšenično plavu, a Radler svijetlozelenu ambalažu s printom limuna, dok svijetlo pivo ima bež, a tamno pivo tamnosmeđu ambalažu. U slučaju bezalkoholnih piva, boje su odgovarajuće puno svijetlije, a i naznačeno je na ambalaži 0% alkohola.

Koje vrste piva imamo u asortimanu,naše marke STEPHANS BRÄU?

U asortimanu imamo Pilsner, Lager, Pšenično pivo, Radler, Svijetlo i tamno pivo.