Učitavanje podataka o poslovnici

Tvoji će podaci biti poslani.

Najčešća pitanja

https://media.kaufland.com/images/PPIM/AP_Content_150/deu/07/15/Asset_820715.jpg

Imaš pitanja o našoj internetskoj stranici? Želiš saznati više o našoj tvrtki, poslovnicama ili asortimanu? Za tebe smo sastavili popis najčešće postavljanih pitanja. A ako među ponuđenim odgovorima ne možeš pronaći ono što te zanima, kontaktiraj nas brzo i lako putem online obrasca ili nazovi našu Službu za potrošače.

Pitanja o web stranici

Kako pretražujem vašu web stranicu?

Sve što tražiš na našoj web stranici možeš pronaći unosom ključnih riječi u polje pored ikone povećala u gornjem desnom kutu stranice. Pretraživač pretražuje cijelu stranicu a možeš unijeti jednu ili više ključnih riječi.

Zašto ne mogu otvoriti vaš letak u PDF formatu?

Za otvaranje PDF datoteka moraš imati instaliran program ili aplikaciju za preuzimanje npr. Adobe Reader. Preuzmi ovdje.

Zašto ne mogu pronaći poslovnicu koju tražim?

Klikni na ikonu kompasa desno od okvira za pretraživanje poslovnica. Automatski će se prikazati najbliža poslovnica. Ako ni tada ne možeš pronaći poslovnicu, provjeri jesi li dopustio/la da tvoje računalo / pametni telefon automatski locira tvoju poziciju ili traži poslovnicu unosom poštanskog broja.

Zašto se vaša web stranica ne prikazuje ispravno na mom tabletu ili mobilnom telefonu?

Naša web stranica sada je prilagođena za prikaz na pametnim telefonima i tabletima s Android ili iOS sustavom. Na ovim platformama možeš pogledati našu web stranicu bez ikakvih problema. Pristup putem mobilnih telefona ili tableta s drugim sustavima, kao što je npr. BlackBerry, još nije podržan.

Kako pronaći poslovnicu ili akcijski letak?

Kako mogu pronaći poslovnicu?

Na našim web stranicama automatski će biti odabrana najbliža poslovnica. Ako želiš promijeniti poslovnicu, klikni na ikonu trgovine u gornjem lijevom kutu i odaberi drugu poslovnicu.

Mogu li, i kada, na vašoj web stranici prolistati aktualni tjedni letak?

Svake srijede možeš pregledati aktualni letak koji je vrijedi od četvrtka – znači, jedan dan prije početka akcije.

 

 

Popis za kupnju

Zašto se moram registrirati za popis za kupnju?

Svoj popis za kupnju na kaufland.hr možeš također kreirati i u Kaufland aplikaciji. S obzirom da se u K-appu nalaze isti popisi kao i na našoj internetskoj stranici, potrebna je registracija.  

Postoji li funkcija ispisa?

Da, samo klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Idi na popis". Unutar svog popisa u desnom donjem kutu pronaći ćeš simbol za ispis.

Što učiniti kada proizvod nestane s popisa? Kako ga vratiti?

Ako je klikom na kućicu proizvod nestao, ne brini; možeš ga vratiti na jednostavan način. Čim klikneš potvrdni okvir u kućici, proizvod će se premjestiti lijevo u rubriku "Završene kupovine". Nakon toga isključi potvrdni okvir kako bi se proizvod vratio na tvoj popis za kupnju.

Zašto se na mom popisu ne vide cijene?

Trenutno nema dostupnih cijena na tvom popisu za kupnju. Radimo na otklanjanju poteškoća.  

Mogu li ručno upisati naziv željenog proizvoda?

Da, klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Idi na popis".  U lijevom stupcu "Dodaj proizvod" možeš ručno upisati naziv željenog proizvoda, kao i svoj komentar. Kada klikneš gumb "Dodaj proizvod", uneseni će se proizvod pojaviti u tvom popisu za kupnju.  

Mogu li kreirati popis za kupnju na svom pametnom telefonu?

Da, prijavi se svojim podacima ili na kaufland.hr ili u Kaufland aplikaciju, koju besplatno možeš preuzeti za svoj iOS ili android.  

Mogu li kreirati više popisa za kupnju?

Da, klikni gumb "Popis za kupnju" i u izborniku odaberi funkciju "Uredi ili dijeli popis".

Kako mogu podijeliti svoj popis s prijateljima?

Za dijeljenje popisa za kupnju s prijateljima u "Popisu za kupnju" klikni "Uredi ili dijeli popis", a zatim "Pošalji pozivnicu". Otvorit će se novi prozor s linkom/poveznicom koju potom možeš ili ručno kopirati u e-mail ili poslati automatski e-mail. Za to trebaš kliknuti gumb "Pošalji link e-mailom". U Kafuland aplikaciji imaš i mogućnost dijeljenja svog popisa s prijateljima putem SMS-a ili WhatsAppa.

Kako mogu izbrisati svoj korisnički račun?

Pošalji svoj zahtjev za brisanje korisničkog računa na service@kaufland.hr. Možeš se odjaviti i putem našeg besplatnog telefona 0800/ 223 223. Pritom imaj na umu da nećeš imati pristup Kaufland aplikaciji. Brisanje tvog računa bit će obavljeno unutar 24 sata.

Kaufland Newsletter

Kako se mogu registrirati za uslugu primanja newslettera?

Želiš odmah saznati za nove akcije i ponude iz Kauflanda? Registriraj se koristeći ovaj link i više nećeš propustiti nijednu ponudu!

Što se događa s mojim podatcima nakon registracije za newsletter?

Podatci se prikupljaju, pohranjuju, obrađuju i koriste u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Istovremeno se primjenjuju Pravne napomene društva KAUFLAND HRVATSKA k.d.

Kako mogu promijeniti podatke u svom profilu?

Podatci se mogu promijeniti tako da klikneš na link u podnožju bilo kojeg primljenog newslettera.

Koliko često ćete mi slati newsletter?

Redovni newsletter šaljemo jednom tjedno.

U newsletteru se ne prikazuju fotografije. Što mogu učiniti?

Svakako provjeri kvalitetu i brzinu internetske veze. Fotografije bi se trebale prikazati u trenutku otvaranja e-maila. Ako je u tom trenutku internetska veza sporija, moguće je da se fotografije ne učitaju. Također možeš provjeriti je li u tvojim postavkama zabranjeno prikazivanje fotografija.

Ne mogu otvoriti link za potvrdu registracije. Što mogu učiniti?

Pokušaj kopirati cijeli link u adresnu traku svog preglednika (npr. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera), pazeći pritom da se unutar linka ne nalazi razmak.

Ako registraciju ne potvrdiš u roku od 14 dana, ona se automatski poništava. Naravno, uvijek se možeš prijaviti ponovno.

Zašto ne dobivam newsletter unatoč prijavi?

Nakon registracije za uslugu primanja našeg newslettera, poslana ti je e-mail poruka s potvrdom registracije. Za dovršetak postupka registracije potrebno je kliknuti na link za aktivaciju koji se nalazi u e-mail poruci. Ako e-mail poruku ne primiš u roku od sat vremena, provjeri pretinac s neželjenom poštom.

Ako u roku od 14 dana ne potvrdiš registraciju, tvoja će prijava automatski biti izbrisana iz našeg sustava. Nakon toga moći ćeš se ponovno prijaviti s istom e-mail adresom.

Nagradni natječaji i nagradne igre

Ne mogu sudjelovati u nagradnom natječaju/igri jer online formular ne radi. Što mogu učiniti?

Svakako provjeri jesu li ispunjena sva obvezna polja (označena zvjezdicom). Ako i nakon provjere unosa ne možeš poslati online formular, pokušaj izbrisati povijest pregledavanja odnosno privremene stranice u postavkama svog preglednika (npr. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrom, Safari, Opera). Ako i tada ne budeš u mogućnosti poslati online formular, obrati nam se putem besplatnog telefona 0800 223 223.

Gdje mogu pronaći informacije o dobitnicima?

Popis dobitnika možeš pronaći u našoj rubrici „Igraj i zabavi se!" u dijelu „Dobitnici nagrada“.

Kupnja u poslovnici

Gdje mogu pronaći informacije o najbližoj poslovnici?

Ako želiš pogledati ponudu, usluge, radno vrijeme ili želiš kontaktirati određenu poslovnicu, klikni na ikonu poslovnice u gornjem lijevom kutu stranice.

Kako mogu pronaći poslovnicu koja nudi određenu uslugu?

Ako se u tvojoj blizini nalazi nekoliko poslovnica, možeš odabrati željenu poslovnicu s određenom uslugom koristeći funkciju filtera. Klikni na padajući izbornik "Prikaži samo poslovnice koje imaju..." i označi usluge koje želiš odabrati, npr. "roštilj". Nakon toga prikazat će se samo poslovnice koje nude odabranu uslugu.

Pronađi poslovnicu

Mogu li u Kauflandu koristiti bezgotovinski način plaćanja (karticama)?

U Kauflandu možeš koristiti bezgotovinski način plaćanja sljedećim karticama: Maestro Cirrus, VISA, MasterCard, Diners i American Express. Kao trenutno najisplativija elektronska sredstva plaćanja, ove kartice nemaju negativne učinke na naše svakodnevno povoljne cijene.

Mogu li u Kauflandu koristiti beskontaktni način plaćanja?

Imamo mogućnost beskontaktnog plaćanja karticom (bez pin-a do 100kn). Nažalost, beskontaktno plaćanje mobitelom još uvijek nije podržano.

Kako odlučujete o asortimanu?

Bez obzira radi li se o dopunjavanju našeg širokog asortimana ili o tome da neki proizvod više nemamo u našoj ponudi, usredotočujemo se prvenstveno na želje naših kupaca. Pritom posebno pazimo na dobar odnos cijena-usluga.

Kako određujete količine kod akcija?

Količine se određuju na temelju povijesnih podataka istih ili referentnih proizvoda. Uglavnom je kvota uspješnosti jako dobra. Unatoč opsežnoj pripremi akcije, prodaja pojedinih proizvoda može itekako iznenaditi. Sa sigurnošću možemo reći kako uvijek nastojimo osigurati dostupnost proizvoda kako bi naši kupci bili zadovoljni.

Postoji li ograničenje količina kod posebnih ponuda?

Naše su ponude uvijek usmjerene na naše krajnje korisnike, a to su kupci. Kako bismo osigurali količine za što veći broj naših kupaca, kod nas vrijedi sljedeće pravilo: kupnja u količinama predviđenim za kućanstvo.  

Koju vrstu ambalaže mogu vratiti kod vas?

Sukladno Pravilniku o ambalaži, Kaufland Hrvatska je obavezan pružati uslugu preuzimanja jednokratne ambalaže od 80 ambalažnih jedinica dnevno po osobi. U Kauflandu otkupljujemo plastičnu ambalažu zapremnine veće od 2 dcl, limenke te staklene boce od vina i sokova.

Može li se kod vas kupiti bon za mobilni telefon?

Imamo Trilix uređaj za bonove na svakoj blagajni. Na uređaju se odabere vrsta i iznos bona, nakon čega se ispiše slip s EAN kôdom koji se potom skenira na blagajni.

Asortiman

Imate li svoju vlastitu robnu marku?

U našim poslovnicama možeš pronaći veliki broj proizvoda naših vlastitih robnih marki:

Mogu li naći proizvode vaše vlastite robne marke u svim poslovnicama?

Da, proizvode naše vlastite robne marke možeš pronaći u svim našim poslovnicama. Trenutno dostupna ponuda razlikuje se od poslovnice do poslovnice.

K-Classic

Kako prepoznati proizvode K-Classic?

Sve proizvode K-Classic možeš prepoznati po crvenom kvadratnom znaku sa slovom K na pakiranju. Osim toga, na proizvode K-Classic ukazuju i etikete s cijenama te pločice s oznakom najpovoljnije cijene na policama. Otkrij i ti provjerenu kvalitetu robne marke s jamstvom najpovoljnije cijene!

Više informacija o K-Classic proizvodima

Koliko ima proizvoda K-Classic?

Trenutno postoji više od 900 proizvoda K-Classic, a svaki mjesec stižu i novi. Kako bismo svojim kupcima mogli ponuditi uvijek nove i atraktivne proizvode K-Classic, naši djelatnici neprestano rade na nadopunjavanju i proširivanju asortimana.

Više informacija o K-Classic proizvodima

Zašto se na pakiranju proizvoda K-Classic navodi "Proizvedeno za Kaufland"?

Kaufland sâm određuje koncept brenda i definira uvjete - kako o kvaliteti, tako i o pakiranju, preuzimajući pritom sve pravne posljedice. Zbog svega toga Kaufland se navodi kao proizvođač na pakiranju proizvoda.

Zašto pojedine proizvode K-Classic proizvode različiti proizvođači?

Naš je cilj da svaki proizvod u asortimanu K-Classic nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Zbog toga želimo da našu visoko postavljenu ljestvicu kvalitete zadovoljavaju provjereni domaći i inozemni proizvođači. Pri suradnji s različitim proizvođačima posebnu pozornost obraćamo kratkim dostavnim putevima kako bismo mogli jamčiti apsolutnu svježinu proizvoda.

Kako se osigurava kvaliteta proizvoda K-Classic ?

Osiguranje kvalitete proizvoda K-Classic nam je prioritet. Naši stručnjaci u Odjelu osiguranja kvalitete, zajedno s neovisnim institutima i laboratorijima, neprestano provjeravaju jesu li ispunjeni visoko postavljeni zahtjevi kvalitete, a redovite degustacije proizvoda i provjere zaokružuju te mjere osiguranja. Osim toga, postoje i strogi ugovorni uvjeti dogovoreni s proizvođačima jer samo najpouzdaniji i najkvalitetniji proizvođači mogu postati naši dobavljači.

Želim znati sadrži li proizvod sadrži gluten ili laktozu. Postoji li kakav popis?

Označavanje utvrđenih alergena na popisu sastojaka za svaki proizvod uvjet je propisan zakonom. Na svakom je proizvodu obvezna deklaracija s definiranim sastojcima koji mogu izazvati alergijsku reakciju. Tu se, između ostaloga, ubraja gluten, laktoza i orašasti plodovi. Kod proizvoda K-Classic zakonska je obveza navođenja alergena u potpunosti provedena. U skladu s time, na popisu sastojaka jasno je vidljivo sadrži li proizvod određeni sastojak s npr. glutenom.

O mogućim tragovima ostalih alergena kupca informira također deklaracija. Iznimka su konzerve, koje imaju duljii rok trajanja. Postojeće zalihe konzervi na kojima alergeni nisu navedeni mogu se prodavati do isteka zaliha. Iz obveznog označavanja isključuju se pritom proizvodi koji se po svojoj prirodi smatraju proizvodima bez glutena odnosno laktoze. U takve se, primjerice, ubraja mineralna voda.

K-Bio

Što je K-Bio?

K-Bio podrazumijeva našu ekskluzivnu robnu marku bioproizvoda. Velik asortiman proizvoda K-Bio obuhvaća gotovo sve kategorije - mliječne proizvode, voće i povrće, tjesteninu, juhe, sokove, džemove, brašno -  te se neprestano proširuje i nadopunjuje. Sve se proizvodi i pakira prema strogim standardima EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji tako da svaki proizvod K-Bio nosi oznaku "bio".  

Kao i sve naše ostale marke, i K-Bio nudi zajamčano kontroliranu kvalitetu, što podrazumijeva sljedeće: kako bismo zadovoljili visoke zahtjeve kvalitete, osim strogih ugovornih uvjeta dogovrenih s proizvođačima, obavaljamo redovite interne kontrole ali i ispitivanja na priznatim neovisnim insitutima i u laboratorijima. Upravo zato, naši su prozvodi K-Bio kvalitetni, ukusni i uobičajeno povoljni!

Više o K-Bio  

Gdje mogu pronaći proizvode K-Bio i kako ću ih prepoznati?

Proizvode K-Bio možeš kupiti u svim poslovnicama Kauflanda, a prepoznat ćeš ih po uočljivom zelenom logotipu s velikim crvenim slovom K.

Više o K-Bio

Kako osiguravate kvalitetu marke K-Bio?

Veliku pozornost pridajemo osiguranju kvalitete proizvoda K-Bio. Svi naši dobavljači moraju ispunjavati uvjete EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te imati certifikate nadležnih inspekcijskih tijela, čiji je kontrolni broj jasno istaknut na svakom proizvodu K-Bio.

Proizvodi K-Bio svakako trebaju biti ukusni, zbog čega se redovito degustiraju i uspoređuju s proizvodima drugih proizvođača. Osim toga, kako bismo zadovoljili visoko postavljene zahtjeve, naši stručnjaci iz Odjela osiguranja kvalitete neprestano provode interne kontrole ali i ispitivanja na neovisnim institutima i u laboratorijima. Strogi uvjeti ugovora dodatno pridonose osiguranju kvalitete proizvoda K-Bio jer samo pouzdani i provjereni proizvođači mogu postati naši dobavljači.  

Koja je razlika između K-Bio i konvencionalnih proizvoda?

Svi K-Bio proizvodi u skladu su s EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji. EZ uredba o ekološkoj proizvodnji propisuje konkretne metode sadnje biljaka i uzgoja životinja, korištenje sredstava za zaštitu biljaka i gnojiva. Tako je kod ekoloških proizvoda zabranjeno korištenje kemijsko-sintetičkih sredstava za zaštitu biljaka ili lako topivih mineralnih gnojiva te izlaganje proizvoda i sirovina zračenju.

Kod proizvodnje se, u skladu s EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji, ne smiju koristiti genetski modificirana stočna hrana, sjeme za sjetvu ili druge sirovine. Ekološki proizvedenim prehrambenim namirnicama ne smiju se dodavati umjetni pojačivači okusa. Također se ne smiju koristiti umjetna bojila i arome. Pomoćne tvari dozvoljene su u ograničenom opsegu. 

Naravno da se i kod proizvoda proizvedenih konvencionalnim putem također djelomično ne koriste pojačivači okusa, umjetne arome i bojila. Međutim njihovo nekorištenje je dobrovoljno, a ne zakonski obvezujuće.

Odakle potječu proizvodi K-Bio?

Uvijek smo u potrazi za najboljim proizvodima te najpouzdanijim i najučinkovitijim dobavljačima. Kod svih proizvoda K-Bio nastojimo osigurati što kraći put od proizvodnje od prodaje. Ipak, ovisno o sezoni, nije uvijek moguće nabaviti lokalne proizvode.

Svi proizvodi K-Bio trebaju zadovoljavati stroge smjernice EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te ispunjavati sve naše zahtjeve kvalitete, neovisno o tome potječu li iz domaćih regija ili iz inozemstva.

Zašto je voće i povrće K-Bio dostupno isključivo u ambalaži?

Voće i povrće K-Bio stavlja se pokraj robe proizvedene konvencionalnim putem. Ambalaža sprečava međusobno miješanje konvencionalnih i ekoloških proizvoda. Kada se npr. ekološki uzgojene jabuke ne bi nalazile u ambalaži, golim okom ne bismo mogli prepoznati radi li se o ekološki uzgojenoj jabuci ili jabuci uzgojenoj na konvencionalan način. K-Bio želi isključiti svaku mogućnost zabune. Tek zahvaljujući ambalaži proizvode možemo sigurno prepoznati kao ekološke proizvode. Ambalaža pruža zaštitu te ekološka hrana doista i ostaje ekološka. Naime, kupcu treba omogućiti da doista i kupuje ekološke proizvode.

Koriste li se za proizvodnju K-Bio asortimana i sirovine, odnosno proizvodi, proizvođača koji tek prelaze na ekološki uzgoj?

Ne koristi se roba poljoprivrednih proizvođača koji trenutno prolaze proces prelaska na ekološku poljoprivredu. Svi proizvođači koji proizvode i isporučuju proizvode K-Bio moraju posjedovati certifikate sukladno strogim odredbama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji.

Kako možemo prepoznati ekološku namirnicu?

Sasvim jednostavno: isključivo organske namirnice smiju nositi prepoznatljivu eko-oznaku uz navođenje nadležnog ekološkog kontrolnog tijela.  Eko-oznaka potvrđuje da je ekološki proizvod proizveden sukladno smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te da se redovito provjerava od strane neovisnih kontrolnih tijela odobrenih od države. Navođenje eko-oznake na ambalaži nije obavezno, već dobrovoljno. 

Svi ekološki proizvodi proizvedeni sukladno smjernicama ekološke regulative EZ sadrže jasan naziv i broj nadležnog ekološkog kontrolnog tijela. Eko-oznaka predstavlja dodatnu, brzu pomoć kod orijentacije.

Koja je razlika između bio i eko proizvoda?

Razlika ne postoji. Oba pojma su definirana u EZ uredbi o ekološkoj proizvodnji. Proizvod se smije deklarirati kao biološki ili ekološki samo ako minimalno 95 posto njegovih sastojaka potječe iz ekološke poljoprivrede.

Što simbolizira eko-oznaka?

Eko-oznaka uklanja nedoumice kod kupovine namirnica. On potvrđuje da je ekološki proizvod proizveden sukladno smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji te da se redovito provjerava od strane neovisnih, odobrenih kontrolnih tijela. Stoga se eko-oznaka nalazi na svim pakiranjima proizvoda K-Bio. 

Eko-oznaka smije se koristiti isključivo ako je proizvođaču dodijeljen certifikat državnog kontrolnog tijela. U Njemačkoj trenutačno postoji 22 kontrolnih tijela odobrenih od strane države. Broj nadležnog kontrolnog tijela nalazi se na svakom proizvodu K-Bio. 

Primjer: DE-001-Öko-Kontrollstelle. DE označava kraticu države (ovdje Njemačku), a 001 broj nadležnog kontrolnog tijela.

Što je propisano EZ uredbom o ekološkoj proizvodnji?

EZ uredba o ekološkoj proizvodnji propisuje stroge zahtjeve kvalitete koje proizvođači bioproizvoda trebaju ispuniti. U te stroge smjernice se npr. ubrajaju sljedeće točke: 

  1. Zabranjeno je korištenje genetski modificirane stočne hrane, sjemena za sjetvu ili drugih sirovina.
  2. Korištenje umjetnih gnojiva i zaštita bilja pomoću kemijsko-sintetičkih sredstava također nije dozvoljeno.
  3. Životinje se trebaju uzgajati na primjeren način.
  4. Zabranjeno je dodavanje umjetnih pojačivača okusa, kao i umjetnih bojila i aroma.
  5. Proizvodi se ne smiju izlagati zračenju. 

EZ uredba o ekološkoj proizvodnji ujedno obuhvaća propise vezane uz plodored, hranjenje životinja, dodavanje lijekova te obradu dozvoljenih dodatnih i pomoćnih tvari.

Na koji način se osigurava uvažavanje EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji?

Neovisna ekološka kontrolna tijela redovito provjeravaju uvažavanje EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji kod dobavljača. U Njemačkoj su ekološka kontrolna tijela ujedno i kontrolna tijela koja je odobrila država. Ona su zadužena za kontrolu pogona u kojima se proizvode ekološke namirnice. Sljedeće je zajamčeno: Kaufland je ugovorom obvezao sve dobavljače K-Bio da uvažavaju stroge kriterije EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji. Svi proizvodi K-Bio također se redovito ispituju u neovisnim laboratorijima i zavodima pri čemu se provjerava ispunjenje visokih zahtjeva kvalitete koje je postavio Kaufland.

Zašto proizvodi K-Bio ne nose Bioland oznaku?

Svi proizvodi K-Bio proizvedeni su u skladu sa smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji i posjeduju eko-oznaku. Kako bi se osigurale dovoljne količine proizvoda, u nekim slučajevima postoji nekoliko dobavljača koji proizvode za K-Bio. Stoga je lako moguće da se proizvodi K-Bio doista proizvode u skladu s Bioland smjernicama, ali to nije moguće u potpunosti zajamčiti obzirom na aspekt pomanjkanja sirovina. Iz tog se razloga proizvod ne označava Bioland oznakom.

Mogu li koricu limuna K-Bio koristiti za kuhanje i pečenje?

Naši limuni K-Bio su limuni iz ekološkog uzgoja. Limuni K-Bio uzgajaju se u skladu sa smjernicama EZ uredbe o ekološkoj proizvodnji bez kemijskih zaštitnih sredstava i kemijsko-sintetičkih gnojiva te se nakon berbe ne tretiraju kemijskim sredstvima. Stoga je korica  limuna K-Bio prikladna za konzumaciju te se ujedno može koristiti za kuhanje i pečenje. 

Prije obrade ipak preporučujemo pranje limuna u toploj vodi. Na taj ćete način ukloniti prašinu i prljavštinu koja se može nakupiti prilikom transporta.

K-Classic baby

Kada trebam nanositi kremu ili losion na bebinu kožu?

Preporučujemo da kremu nanosiš nakon kupanja ili pola sata prije izlaska van. Lagano mlijeko za njegu kože i krema za lice K-Classic baby savršen su odabir!

Koliko često trebam kupati svoju bebu? I čime?

Bebu bi trebalo kupati najviše jednom do dva puta tjedno, pazeći pritom da to ne bude odmah nakon jela. Za kupanje bebe možeš koristiti blagu kupku od kamilice ili gel za pranje "od glave do pete" K-Classic baby.

Koja je idealna temperatura vode i koliko dugo beba može biti u vodi?

Savršena temperatura bebine kupke je 37°C, a kupanje ne bi trebalo trajati dulje od 5-10 minuta.

Kada se može početi koristiti šampon?

Budući da novorođenčad ima vrlo malo ili uopće nema kose, možeš koristiti samo vodu i rukavicu za pranje. Kada kosa postane gušća, možeš kosu jednom tjedno oprati blagim šamponom K-Classic baby.

Jesu li K-Classic baby vlažne maramice prikladne i za uklanjanje šminke?

U načelu, vlažne maramice K-Classic baby možeš koristiti i za lice. Međutim, ne postoje potvrde o njihovoj učininkovitosti, stoga preporučujemo da koristiš samo posebne proizvode namijenjene uklanjanju šminke.

Gdje odlažem iskorištene vlažne maramice K-Classic baby?

Iskorištene vlažne maramice ni u kojem slučaju nemoj bacati u toaletnu školjku, nego ih odloži u kantu za smeće.

Koje mirise sadržavaju vlažne maramice K-Classic baby?

Za vlažne maramice K-Classic baby koriste se isključivo specijalni mirisni sastojci, koji su namijenjeni nanošenju na osjetljivu bebinu kožu.

Mogu li proizvode za higijenu i njegu K-Classic baby koristiti i odrasle osobe?

Premda su proizvodi K-Classic baby namijenjeni prvenstveno bebama, svakako ih mogu koristiti i odrasli.

Jesu li pelene K-Classic baby dovoljno prozračne?

Pelene K-Classic baby propuštaju zrak i paru koja se stvara zbog vlage kroz sićušne pore,. Poseban zaštitni sloj pritom omogućava regulaciju temperature i udobnost nošenja pelena te istovremeno sprečava propuštanje odnosno curenje tekućine.

Sadržavaju li pelene K-Classic baby parfem ili losion?

Ne. Pelene K-Classic baby ne sadržavaju ni parfeme ni losione.

Nalazi li se u pelenama K-Classic baby prirodni gumeni lateks?

Pelene K-Classic baby ne sadržavaju prirodni gumeni lateks, čije bjelančevine mogu izazvati alergijske reakcije. S obzirom na to, nema opasnosti od alergija.

Je li kompatibilnost pelena K-Classic baby i kože stručno potvrđena?

Pelene K-Classic baby podvrgavaju se sveobuhvatnim testovima, koji su pokazali i dokazali da su pelene K-Classic baby  kompatibilne i nježne prema koži.

Na što se odnosi "plus" kod pelena Maxi Plus i Junior Plus?

Dimenzije pelena identične su veličinama pelena bez "plusa". Međutim, njihova posebnost leži u većoj snazi upijanja. To ih čini posebno prikladnim za upotrebu noću ali i savršenima za stariju djecu koja još ne mogu koristiti sljedeću veličinu pelene, a trebaju višu razinu zaštite jer uzimaju veće količine tekućine.

SWITCH ON

Kako mogu prepoznati SWITCH ON proizvode?

Sve naše SWITCH ON proizvode možeš prepoznati po logotipu prikazanom na pakiranju. Otkrij prednosti kontrolirane kvalitete po diskontnim cijenama!

Saznaj više o našim elektrouređajima SWITCH ON.

Kako se osigurava kvaliteta proizvoda SWITCH ON?

Svi se naši proizvodi SWITCH ON strogo kontroliraju na priznatim i neovisnim institutima kako bi se provjerili, potvrdili i zadovoljili sljedeći uvjeti:

  •   funkcionalnost
  •   trajnost
  •   jednostavnost
  •   dokazana sigurnost.

Gdje mogu pronaći upute za korištenje uređaja SWITCH ON?

Trebaju ti upute za korištenje uređaja SWITCH ON? Nema problema, možeš ih pronaći u našoj posebnoj rubrici .

Opća pitanja o prehrani

Jesu li "light" proizvodi zdraviji od ostalih?

"Light“ proizvodi nisu zdraviji od ostalih proizvoda. Međutim, za sve ljude koje žele smršavjeti, „light“ proizvodi predstavljaju dobru alternativu. Pritom treba imati na umu da se ne može jesti dvostruko veća količina „light“ proizvoda jer prevelika potrošnja poništava ono djelovanje koje kod ovih proizvoda nazivamo „light“. Ovim se nazivom smiju označiti samo oni proizvodi koji imaju 40% manje kalorija u odnosu na usporedive proizvode. Također se i proizvodi s majne masnoće, šećera ili alkohola često se u svojim nazivima označavaju dodatkom „light“.

Što su nutritivne vrijednosti?

Nutritivne vrijednosti navode hranjive tvari u namirnicama. Na pakiranju je uglavnom prikazana tzv. „velika četvorka“ nutritivnih vrijednosti, kao što su: kalorijska vrijednost, ugljikohidrati, bjelančevine – koje još nazivamo i proteinima – i masti.

  1. Kalorijska vrijednost je energija koja se u tijelo unosi hranom. Ona se navodi u kilodžulima (kJ) ili kilokalorijama (kcal) na 100 g ili na 100 ml.
  2. Ugljikohidrati, u koje spada i šećer, predstavljaju najveći izvor energije za tijelo. Za razliku od masti, ugljikohidrati se brzo iskoriste. Primjerice, voćni šećer ili mliječni šećer spadaju u ugljikohidrate.
  3. Bjelančevine se sastoje od aminokiselina i neophodne su za izgradnju stanica. Dobri izvori bjelančevina su riba, meso, jaja i mliječni proizvodi.
  4. Masti su također donositelji energije koje u organizam unosimo uglavnom putem mesnih proizvoda i biljnih ulja. Osim toga, masti služe kao otapala za teško topive tvari kao što su vitamini, kao zaštitni omotač za unutarnje organe i živčani sustav te kao izolacija protiv hladnoće. Masti su i sastavni dio staničnih membrana.

Na što moram paziti kod nutritivnih vrijednosti?

Tijelu je potrebna određena količina hranjivih tvari na dan, koje organizam potom pretvara u energiju. Za prosječnu odraslu osobu ta količina iznosi oko 2000 kilokalorija (kcal) dnevno, od čega bi 55 posto trebali činiti ugljikohidrati (1100 kcal), 15 posto bjelančevine (300 kcal) i 30 posto masti (600 kcal). Prevelik unos energije u organizam dovodi do prekomjerne tjelesne težine, dok premali unos dovodi do gubitka na tjelesnoj težini.

Takozvani „Guideline Daily Amount“ – kraće „GDA“ – je smjernica za dnevni unos energije i hranjivih tvari, koje u organizam unosimo putem hrane. Na pakiranju proizvoda GDA navodi koliko posto preporučenog dnevnog unosa određene namirnice se zadovoljava konzumiranjem proizvoda. Međutim, treba imati na umu da se podaci o nutritivnim vrijednostima navode u kilodžulima ili kilokalorijama na svakih 100 g namirnice, a ne po porciji.

Koliko bi trebala biti velika porcija?

Podaci navedeni u informaciji o nutritivnim vrijednostima odnose se na definiranu porciju. Pritom su navike prosječne odrasle osobe u pogledu konzumiranja, kao i odluka o svjesnom uživanju u hrani bili mjerodavni. Kada se za pojedine proizvode veličina porcije mogla vrlo teško ili nije mogla nikako definirati, tada se posegnulo za mjerom od 100 g odnosno 100 ml.

U pravilu, veličina porcije se odnosi na pripremljeni proizvod. Tako npr. 100 g tjestenine u sirovom i kuhanom stanju imaju različite količine kalorija, budući da tjestenina prilikom kuhanja upija vodu, stoga se, kad god na ambalaži nekog proizvoda ima dovoljno mjesta, u tablici nutritivnih vrijednosti na poleđini navode podaci za pripremljeni i nepripremljeni proizvod.

Imaju li djeca iste potrebe za energijom i hranjivim vrijednostima kao odrasle osobe?

Orijentacijske vrijednosti koje su znanstvenici razradili predstavljaju preporuke za odrasle osobe. Djeca u svakoj fazi razvoja imaju, ovisno o starosti, spolu, tjelesnim aktivnostima i veličini, sasvim individualne potrebe za energijom i hranjivim tvarima.

Upravo zato je važno pomuditi djeci raznovrsnu i zdravu kranu te im omogućiti mnogo kretanja. Na taj se način djeci osigurava uravnotežena opskrba organizma svim važnim hranjivim tvarima, vitaminima i mineralima te pruža podršku u usvajanju zdravog stila življenja.

Karijera u Kauflandu

Želim se zaposliti u Kauflandu. Gdje se mogu prijaviti?

Želiš postati dio našeg tima? Ponudu slobodnih radnih mjesta možeš pronaći na: karijera.kaufland.hr

Za poslovne partnere: ekspanzija

Koji su uvjeti za izgradnju poslovnice?

Posebne zahtjeve ekspanzije za svaku pojedinačnu zemlju možeš naći na našim stranicama:

Više u rubrici Ekspanzija

Na koju se adresu šalju ponude za nekretnine ili zemljišta?

Ponude za svaku zemlju pojedinačno možeš poslati osobama za kontakt i na adrese naznačene na našim stranicama:

Više u rubrici Ekspanzija

Postoji li popis gradova, općina ili regija koje imaju prednost u ekspanziji?

Ne, naša ekspanzija usmjerena je na cijelu Njemačku, Poljsku, Češku, Slovačku, Rumunjsku, Bugarsku i Hrvatsku. Budući da postoji mnoštvo mogućnosti za otvaranje novih poslovnica Kauflanda odnosno budući da se zadani uvjeti mijenjaju, svoje ponude, koje ćemo potom podrobnije razmotriti, možete nam slati neovisno o lokaciji. Adrese i naše specifične zahtjeve možeš doznati na našim stranicama.

Više u rubrici Ekspanzija

Za poslovne partnere: davanje nekretnina u zakup

Koje podatke daje interesent za zakup prostora?

Potrebni su nam podaci za kontakt i podaci o konceptu maloprodaje odnosno uslužne djelatnosti. Podaci o asortimanu, načinu opremanja prostora i broju djelatnika zaokružuju prvi dojam o interesentu.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Po kojim kriterijima odabirete zakupnika?

Fokusiramo se na vrhunske lokalne ponuđače roba i usluga kao dopunu asortimanu našeg hipermarketa te na ponuđače koji su prisutni u cijeloj zemlji, kao i u inozemstvu, posebno u segmentu specijaliziranih trgovina.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Kolika je cijena zakupa za poslovni prostor?

Zakupnina se kalkulira na procjeni prometa i broju kupaca na lokaciji centra. Cijene se kalkuliraju i ovisno o djelatnosti u poslovnom prostoru.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Mora li zakupnik prilikom uzimanja prostora u zakup platiti proviziju?

Ne, prostori se daju u zakup bez provizije.

Više u rubrici Zakup i prodaja

Za poslovne partnere: natječaji

Opća pitanja o Kauflandu

U kojim sve zemljama postoje poslovnice Kauflanda?

Kaufland ima svoje poslovnice u Njemačkoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj i, naravno, Hrvatskoj.  

 

Mogu li u Kauflandu pronaći poklon-kartice?

Da, na svakoj blagajni u našim poslovnicama dostupne su poklon-kartice u iznosu od 50, 100, 200, 400 i 500 kuna.