IZJAVA O PRIVATNOSTI KAUFLAND CARD
Načela zaštite podataka koja se odnose na program vjernosti kupaca Kaufland Card u skladu s člankom 13. Opće uredbe o zaštiti podataka 2016/679, u daljnjem tekstu „GDPR”
Program vjernosti kupaca Kaufland Card je individualni program vjernosti kupaca koji Vam omogućuje da se registrirate radi ostvarivanja raznih pogodnosti koje program nudi. Svrha sljedećih načela zaštite podataka je pružanje detaljne, transparentne informacije o načinu na koji se Vaši podaci obrađuju i koriste nakon što se uključite u program vjernosti kupaca Kaufland Card. Ovdje navedena načela zaštite podataka također se primjenjuju i prilikom korištenja internetske stranice www.kaufland.hr. Osobni podaci obrađivat će se u svrhu ispunjavanja obveza iz ugovora koji je sklopljen s korisnikom. Program Kaufland Card omogućit će nam da Vam pružamo personalizirane ponude i usluge. Osim posebnih ponuda prilagođenih Vašim potrebama i željama, to uključuje i sudjelovanje u natjecanjima, sakupljane bodova iz kampanja vezanih uz neprehrambene proizvode, specijalne popuste i promocije te sudjelovanje u anketama. S našeg stajališta, kroz ovaj program nudimo Vam stvarnu dodanu vrijednost.
1. Voditelj obrade u smislu članka 4. t. 7. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR)
Kaufland Hrvatska k.d. (u daljnjem tekstu “Kaufland”)
Donje Svetice 14, 10 000 Zagreb
OIB: 47432874968
Telefon: +385 1 2353-555
E-mail: kontakt@kaufland.hr
2. Proces registracije
Za sudjelovanje u programu vjernosti kupca Kaufland Card potrebno je jednom se registrirati .
Postoje dvije mogućnosti za sudjelovanje.
S prvom opcijom možete preuzeti Kauflandovu mobilnu aplikaciju "Ponude i više" i izvršiti postupak registracije. Nakon što to učinite, aplikaciju možete koristiti kao digitalnu korisničku karticu.
S drugom opcijom možete zatražiti izdavanje fizičke kartice na Info-pultu u bilo kojoj poslovnici Kauflanda.
2.1 Korištenje fizičke kartice
Ako želite koristiti fizičku karticu, možete je dobiti na Info-pultu u Vašoj lokalnoj poslovnici Kauflanda. Tamo ćete se registrirati na tabletu koji se nalazi na Info-pultu. Zaposlenik poslovnice će Vam stajati na raspolaganju ako budete trebali pomoć oko registracije. Također se možete registrirati i putem naše web stranice: https://moj.kaufland.hr/prijava.html.
2.2 Korištenje digitalne kartice u sklopu Kauflandove aplikacije "Ponude i više"
Još jedna opcija je korištenje Kauflandove digitalne kartice u sklopu Kauflandove mobilne aplikacije "Ponude i više". Za korištenje digitalne kartice, trebate skinuti Kauflandovu mobilnu aplikaciju "Ponude i više“ i registrirati se.
2.3 Kreiranje Kauflandovog korisničkog računa
Sljedeći je korak sličan u oba slučaja, bez obzira koju opciju želite koristiti. U sklopu postupka registracije kreirat će se korisnički račun i Vi ćete biti pohranjeni kao korisnik Kauflandove kartice.
Kada koristite korisnički račun Kaufland Card odnosno kada skenirate digitalnu ili fizičku karticu Kaufland Card na blagajni prije plaćanja, Kaufland će registrirati i povezati korisnički račun sa kompletnim sadržajem blagajničkog računa, uključujući ali ne ograničavajući se na: posjećenu poslovnicu, kupljene proizvode, tip proizvoda, količina i vrijednost svakog proizvoda, iskorištena sniženja i promocije, ukupna vrijednost vaučera te vrijeme i način plaćanja.
Analizom spomenutih podataka možemo uspostaviti moguću poveznicu između jednog ili više osobnih detalja i interesa korisnika Kauflandove kartice, a vezano uz naše proizvode. Koristimo matematičke i statističke metode za utvrđivanje ovih poveznica. U tu svrhu se Vaši osobni podaci uspoređuju s podacima drugih kupaca. Na temelju ove usporedbe možemo Vam ponuditi druge proizvode i promocije za koje su se zanimali drugi kupci sa usporedivim interesima, a koji bi mogli biti i Vama zanimljivi.
Osim toga, kada Kauflandovu mobilnu aplikaciju koristite kao korisnik digitalne kartice, registrirat ćemo Vašu interakciju sa mobilnom aplikacijom u pogledu, ali ne ograničavajući se na: vrstu i količinu proizvoda koji ste dodali na Vaš digitalni popis za kupovinu, vrijeme korištenja, personalizirane promocije koje gledate i aktivirate, Vašu povijest pristupa digitalnoj Kaufland kartici, proizvode koje ste označili te odabranu poslovnicu. Također prikupljamo i podatke o korištenom operativnom sustavu te ćemo identificirati uređaj.
Nakon korištenja digitalne kartice, Kaufland će moći analizirati Vašu aktivnost i koristiti na taj način prikupljene podatke u svrhu prikaza detaljnih podataka i personaliziranih promocija u Kauflandovoj mobilnoj aplikaciji.
2.4 Pristup transakcijskim i profilnim podacima korisnika KL card moguć je zaposlenicima u odjelima za program vjernosti Kaufland Card. Ostali odjeli Kauflanda mogu ostvariti pristup osobnim podacima korisnika KL card radi provedbe promotivnih aktivnosti i pogodnosti u okviru programa vjernosti KL card.
3. Vrste osobnih podataka
U sklopu postupka registracije pohranit ćemo samo obavezne podatke, poput Vašeg imena i prezimena, datuma rođenja (u svrhu identifikacije i provjere prava maloljetnika na sudjelovanje), Vašu osobno odabranu lozinku (za registraciju u sklopu programa vjernosti kupaca Kaufland Card) te Vašu adresu e-pošte ili telefonski broj (za postupak provjere autentičnosti te slanje informacija i ponuda).
4. Svrha obrade podataka
Svrha obrade podataka u sklopu sudjelovanja u programu vjernosti kupaca Kaufland Card jest osigurati lojalnost kupaca kroz sakupljanje bodova putem interneta, pružiti korisniku personalizirane podatke o ponudama i promocijama, priređivati nagradne igre za korisnike kartice Kaufland Card te kontinuirano poboljšavati funkcionalnost i konfiguraciju programa Kaufland Card na jednostavan način, uključujući sudjelovanje u anketama.
Osim izjave o sudjelovanju, korisnici također mogu dati privolu na primanje opcionalnih reklamnih poruka i informacija koje se odnose na program (vidi točku 7), s ciljem informiranja korisnika o posebnim ponudama i pitanjima vezanim uz događaje, npr. rođendanske čestitke putem e-pošte te prilagođene informacije prema individualnom ponašanju potrošača putem sljedećih komunikacijskih kanala: e-pošta, tekstualne poruke (SMS), pošta i u obliku push-obavijesti u sklopu Kauflandove mobilne aplikacije "Ponude i više".
5. Pravna osnova za obradu podataka
Osnova za dobivanje Kaufland kartice jest članak 6. st. 1. b) Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), budući da će se podaci kupaca obrađivati u svrhu provođenja ugovora. Radi prilagođavanja naših ponuda Vašim individualnim interesima na najbolji mogući način, analiziramo Vašu povijest kupovine također na temelju članka 6. st. 1. b) GDPR-a. Ako korisnik pristane na opcionalno primanje obavijesti o reklamnim porukama i informacijama putem e-pošte, tekstualne poruke (SMS), pošte ili u obliku push-obavijesti, ova specifična vrsta privole činit će pravnu osnovu za obradu podataka u skladu s člankom 6. st. 1. a) GDPR-a. Kaufland će Vam možda slati push-notifikacije ako ste u aplikaciji namjestili postavke za primanje takvih obavijesti. Ankete će se prenositi na temelju legitimnog interesa sukladno članku 6. st. 1. f) GDPR-a. Legitimni interes Kauflanda je želja da svojim kupcima osigura ugodno iskustvo prilikom korištenja programa te da na koristan način konfigurira program Kaufland Card.
6. Prednosti za korisnike kartice Kaufland Card
Ponude usmjerene na korisnike kartice Kaufland Card: Sudionici u programu vjernosti mogu dobiti pristup ponudama i sniženim cijenama na različite promotivne proizvode ili grupe proizvoda ili, na primjer, popust koji se primjenjuje na vaučer.
Za sudionike programa vjernosti Kaufland priređuje i nagradne igre s ciljem promidžbe Kauflanda i unaprjeđenja prodaje.
Aktiviranje kupona s popustima: Korisnici digitalne i fizičke kartice mogu akumulirati digitalne bodove. Za sakupljanje bodova, korisnici moraju skenirati svoju digitalnu ili fizičku karticu Kaufland Card prilikom svake izvršene transakcije (proces plaćanja). Bodovi se koriste za aktivaciju kupona s popustima, na način da se nakon aktivacije kupona skenira Kaufland kartica na blagajni poslovnice, čime se obračuna popust na proizvode s kupona. Bodovi prikupljeni nakon isteka jednog promotivnog razdoblja, ostaju valjani i za buduće promotivne kampanje.
7. Dopuštenje za slanje opcionalnih reklamnih poruka i informacija vezanih uz program
Najprije želimo istaknuti da sudjelovanje u program vjernosti uključuje slanje detalja iz personaliziranih ponuda sukladno Vašem potrošačkom ponašanju te na temelju Vašeg korištenja kartice Kaufland Card.
Uključivanjem u program vjernosti kupaca Kaufland Card, slažete se da Vam u mobilnoj aplikaciji šaljemo pojedinačne ponude, informacije i pogodnosti koje se odnose na program (npr. personalizirane promocije koje odgovaraju Vašim potrebama) putem komunikacijskog kanala koji Vi odaberete, npr. e-pošta, tekstualne poruke (SMS), pošta i u obliku push-obavijesti, na temelju Vašeg korisničkog profila i Vašeg općenitog potrošačkog ponašanja. Također ćemo analizirati proizvode koje ste kupili te na temelju njih donijeti zaključke o Vašim interesima, te ćemo Vas, ako ste nam dali privolu da koristimo neki od gore navedenih komunikacijskih kanala, informirati o personaliziranim ponudama putem navedenih kanala. Personalizirane ponude možete vidjeti i u Kauflandovoj mobilnoj aplikaciji, pod opcijom Kaufland Card, u odjeljku For Me – Personalizirane promocije u hrvatskim telefonima, te pod My Personalized Coupons u engleskim telefonima.
Nadalje, Kaudfland će periodički u sklopu programa vjernosti organizirati nagradne igre za korisnike Kaufland Carda, o kojima će korisnici biti informirani putem svih raspoloživih komunikacijskih kanala. Korisnik koji za vrijeme trajanja nagradne igre izvrši kupnju u poslovnici Kauflanda i pritom skenira svoju korisničku karticu automatski ulazi u nagradno izvlačenje dotične nagradne igre.
Osim toga, ako ste nam dali svoju privolu za komunikaciju putem jednog ili više komunikacijskih kanala, informirat ćemo Vas o modernizaciji poslovnice koju ste odabrali, poslat ćemo Vam čestitku za rođendan te objedinjeno voditi podatke iz K Carda s podacima iz Vašeg korisničkog profila, odnosno Vašeg profila pretplatnika na naš newsletter.
U svakom trenutku možete promijeniti komunikacijske kanale koje ste odabrati, kao i opozvati privolu koji ste nam dali za dotični komunikacijski kanal ako nas kontaktirate putem e-pošte, SMS-a ili pozivanjem Službe za kupce na broj telefona 0800 080 888 ili direktno u Kauflandovoj aplikaciji "Ponude i više". To znači da ćemo odmah prestati slati opcionalne reklamne poruke i informacije vezane uz program koje su se temeljile na Vašoj privoli.
Vaš Kauflandov korisnički račun neće biti automatski izbrisan ili zatvoren zbog opoziva privole za jedan ili više komunikacijskih kanala.
8. Pohrana "podataka o digitalnoj interakciji" na Kaufland Card računu (potrebna privola)
Ako ste općenito pristali na korištenje kolačića za praćenje na našim web stranicama i/ili K-Appu te nam također za to date svoju izričitu privolu, prikupljat ćemo na različitim Kaufland kanalima (npr. u K-Appu, na web stranici Kauflanda ili korisničkom terminalu) Vaše podatke o korištenju ("podaci o digitalnoj interakciji"). Navedeno pridodajemo na vaš Kaufland Card račun kako bismo koristili i procjenjivali ove digitalne podatke o interakciji uz povijest kupnje i ostale podatke profila za izradu personaliziranih kupona i podataka o korisnicima, kako bismo za Vas stvorili još bolje personalizirane kupone i programske poruke koji su prilagođeni Vašim pretpostavljenim interesima i potrebama.
Ovu privolu možete u bilo kojem trenutku besplatno opozvati ili izmijeniti s učinkom za ubuduće putem odgovarajuće postavke na Vašem Kaufland Card računu, bez utjecaja na Vaš Kaufland korisnički račun, odnosno ostala sudjelovanja u pogodnostima Kaufland Card programa. Svrha obrade podataka je i stvaranje pojedinačnih kupona za popust i informacija o programu prema Vašim pretpostavljenim preferencijama na temelju vaše povijesti kupnje, vaših matičnih podataka (npr. spol i dob) i dodatno "podataka o digitalnoj interakciji".
Pravna osnova za prikupljanje Vaših "podataka o digitalnoj interakciji" i njihovu dodatnu pohranu na Vašoj Kaufland kartici je Vaša privola sukladno čl. 6. st. 1. t. 1. a) GDPR-a.
9. Geokodiranje adrese stanovanja radi generiranja agregiranih geografskih podataka
Vašu adresu stanovanja također će obraditi i koristiti Kaufland u pseudonimiziranom radi generiranja agregiranih geografskih podataka.
Kaufland koristi metodu geolokacije u kojoj je, između ostalog, raster s određenim kvadratima "položen" po cijelom području Hrvatske. Svaki kvadrat rastera ima određenu veličinu ovisno o gustoći naseljenosti regije (npr. 100 x 100 m, 500 x 500 m) i ima jedinstveni broj. Koristeći vašu pseudonimiziranu adresu stanovanja (ulicu, poštanski broj, segmente gradskog i kućnog broja od najmanje 10 segmenata pseudonimiziranih kućnih brojeva), nakon registracije za Kaufland Card jednokratno se određuje broj rasternog kvadrata te se isti dodjeljuje Vašem Kaufland Card računu na kojem se nalazi se segment ulice i kućnog broja ("geokodiranje"). Pomoću ove formacije klastera Kaufland sada može objediniti podatke o korisnicima i dodijeliti ih različitim rasternim kvadratima kako bi, na primjer, saznao više o svojim prodajnim područjima, uspjehu reklamnih mjera, prodajnim podacima i utjecaju vanjskih čimbenika (npr. otvaranje poslovnica drugih trgovaca, posljedice vremenskih nepogoda i sl.) na naše kupce i stekao saznanja o njihovom ponašanju pri kupnji.
U tu se svrhu, na primjer, sažima ukupni promet svih korisnika Kaufland Carda koji stanuju u jednom rasternom kvadratu, pri čemu je uvijek osigurano da najmanje sedam korisnika Kaufland Carda stanuje u jednom rasternom kvadratu, kako bi se zajamčila anonimnost agregiranih rezultata. Rasterni kvadrati s manje od sedam korisnika Kaufland Carda ne analiziraju se pojedinačno. Uvid i svrstavanje određenih kupaca i njihovih transakcijskih i profilnih podataka moguć je samo zaposlenicima u odjelima za program vjernosti Kaufland Card. Ostali odjeli Kauflanda ne ostvaruju pristup podacima o korisničkom profilu. U spomenute svrhe imaju uvid samo u skupne anonimne podatke o klasterima pojedinačnih rasternih kvadrata mreže, bez mogućnosti svrstavanja podataka pojedinim korisnicima Kaufland Carda.
Svrha ove obrade podataka leži u poboljšanoj analizi lokacijski specifičnih čimbenika za uspjeh Kauflanda kao tvrtke orijentirane na kupca te u stvaranju potrebnih agregiranih anonimnih ocjena. Pravna osnova je članak 6. stavak 1. točka 1. f) GDPR-a. Legitimni interes Kauflanda proizlazi iz interesa za poboljšano istraživanje tržišta u skladu s propisima o zaštiti podataka za pseudonimizaciju i anonimizaciju.
10. Primatelji/kategorije primatelja
Vaše osobne podatke ne prosljeđujemo trećim stranama izvan Kaufland grupacije. U iznimnom slučaju podatke na naš nalog obrađuju izvršitelji. Uvjeravamo Vas da smo izvršitelje pažljivo odabrali i provjerili te su obvezani ugovorom prema čl. 28. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR).
U slučaju potrebe za prosljeđivanjem dijelova Vašeg zahtjeva ugovornim partnerima (npr. dobavljačima u slučaju zahtjeva koji je specifičan za pojedini proizvod) radi obrade Vašeg zahtjeva, šaljemo ga anonimno. Na taj se način treća strana ne može nikako povezati s Vama.
Ako se Vaši podaci u pojedinom slučaju trebaju proslijediti dalje, o tome ćemo Vas prethodno obavijestiti i tražiti Vašu privolu.
11. Razdoblje pohrane/brisanja osobnih podataka
Osobne podatke brišemo ili anonimiziramo čim više nisu potrebni za ispunjenje svrhe za koje ih obrađujemo u skladu s gornjim točkama. Vaše osobne podatke (ime i prezime, adresu, ostale podatke o profilu, kontakt podatke) u pravilu čuvamo za vrijeme trajanja sudjelovanja u programu vjernosti Kaufland Card radi ispunjenja ugovora. Podaci o korištenju kartice bit će anonimizirani nakon 36 mjeseci.
Ako niste aktivni 24 mjeseca (niste skenirali KL Card unutar toga razdoblja), obavijestit ćemo vas o brisanju računa Kaufland fizičke i/ili digitalne kartice (putem e-maila, SMS-a i/ili push up poruke u aplikaciji) ako u roku od 14 dana od zaprimanja obavijesti o brisanju ne skenirate svoju fizičku i/ili digitalnu Kaufland karticu u bilo kojoj Kaufland poslovnici. U tom slučaju, možete uložiti prigovor brisanju na način da u roku od 14 dana od Kauflandove obavijesti upotrijebite svoju digitalnu i/ili fizičku Kaufland karticu u bilo kojoj Kaufland poslovnici i tada se brisanje računa neće izvršiti.
Korisnik Kaufland kartice ima mogućnost raskida ugovora u bilo kojem trenutku. Sudjelovanje u programu vjernosti Kaufland Card za korisnike Kaufland kartice možete otkazati na način da;
- obrišete svoj profil iz Kauflandove aplikacije "Ponude i više”, a to možete učiniti u odjeljku “Obriši korisnički račun” . Unutar početnih 48 sati imate mogućnost ponovnog postavljanja korisničkog računa ponovnom prijavom. Proces brisanja profila se tada otkazuje (samo za korisnike koji su instalirali Kaufland aplikaciju „Ponude i više“);
-nazovete Službu za kupce na broj telefona 0800 080 888;
- pošaljete e-mail na mail adresu kontakt@kaufland.hr.
Kako bismo ispunili Vaš zahtjev za raskidom ugovora putem telefona ili e-maila potrebna je Vaša identifikacija pri čemu trebate navesti svoje ime, prezime te broj Kaufland kartice.
Ako korisnik raskine ugovor prestaje sudjelovati u programu vjernosti Kaufland Card i više nije korisnik Kaufland digitalne i/ili fizičke kartice. Kaufland korisnički račun (korisničko ime i lozinka) kao i svi ostali podaci računa Kaufland fizičke i/ili digitalne kartice (npr. povijest kupovine, preostali bodovi vjernosti, sudjelovanje u nagradnim igrama, kuponi) koji proizlaze iz sudjelovanja u programu bit će anonimizirani ili izbrisani.
12. Šifriranje podataka
Poduzimamo tehničke i organizacijske sigurnosne mjere kako bismo vaše podatke što više zaštitili od neželjenih pristupa. Osim zaštite operativnog okruženja upotrebljavamo i metode šifriranja. Informacije koje ste naveli prenose se u šifriranom obliku putem SSL protokola (Secure Socket Layer) te se vrši provjera autentičnosti kako bi se izbjegla mogućnost da ih treća strana zloupotrebljava. To se može prepoznati po simbolu zaključane brave u statusnoj traci vašeg preglednika te adresi koja počinje s „https....”.
13. Vaša prava
Prema čl. 15. st. 1. Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) imate pravo besplatno dobiti informacije o svojim osobnim podacima koji su pohranjeni kod Kauflanda.
Nadalje, imate pravo na ispravak (čl. 16. GDPR-a), brisanje (čl. 17. GDPR-a) i ograničenje obrade (čl. 18. GDPR-a) Vaših osobnih podataka.
Ako se obrada podataka temelji na čl. 6. st. 1. t. (e) ili (f) GDPR-a, imate pravo na prigovor u skladu s čl. 21. GDPR-a. Ako podnesete prigovor na obradu podataka, obrada se neće primjenjivati u budućnosti, osim ako voditelj obrade ne pokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za daljnju obradu koji su jači od Vašeg interesa za opozivom.
Ako ste direktno ustupili obrađene podatke, imate pravo na prijenos podataka na drugog voditelja obrade u skladu s čl. 20 GDPR-a.
Ako se obrada podataka temelji na privoli u skladu s čl. 6. st. 1. t. (a) ili čl. 9. st. 2. t. (a) GDPR-a, možete u svakom trenutku opozvati privolu s učinkom za ubuduće, a da se pritom ne utječe na zakonitost dotadašnje obrade.
Također imate pravo kontaktirati hrvatsko nadzorno tijelo za obradu osobnih podataka (Agencija za zaštitu osobnih podataka) u gore navedenim slučajevima te ako imate otvorena pitanja ili pritužbe. Kontaktirati ih možete pisanim putem ili putem e-pošte.
Za vas je nadležno ono tijelo za zaštitu podataka koje se nalazi u zemlji u kojoj živite ili u kojoj se nalazi sjedište voditelja obrade.
14. Kontakt podaci službenika za zaštitu podataka
E-mail: gdpr@kaufland.hr
Poštanska adresa:
Kaufland Hrvatska k.d.
Službenik za zaštitu podataka
Donje Svetice 14
10 000 Zagreb, Republika Hrvatska