Učitavanje podataka o poslovnici

Tvoji će podaci biti poslani.

Odredbe o zaštiti osobnih podataka za K-App

Zaštita Vaše privatne sfere nama je jako važna, pa stoga zaštitu osobnih podataka smatramo obilježjem kvalitete usmjerene na kupce. Sljedeće odredbe o zaštiti osobnih podataka služe tomu da Vas informiraju o prikupljanju, obradi i korištenju Vaših osobnih podataka prilikom registracije i korištenja korisničkog programa K-App. Kaufland osobne podatke prikupljene prilikom korištenja K-App-a neće koristiti u druge svrhe osim onih koje su ovdje detaljno navedene i opisane, niti ćemo Vaše osobne podatke bez posebne suglasnosti koristiti za reklamne svrhe ili ih prosljeđivati trećima.

1. Prva registracija

Nakon preuzimanja K-App-a možete se osobno registrirati kao korisnik. To Vam, između ostalog, omogućava dijeljenje sadržaja (npr. popisa za kupovinu) s drugim korisnicima. U tu svrhu prikupljaju se obavezni podaci kao što je Vaše ime i prezime, e-mail i lozinka koju ste sami odabrali. Vaša e-mail adresa služi isključivo kao korisničko ime za buduće korištenje K-App-a. Vaše se ime u K-App-u koristi samo kod obraćanja.

Alternativno se možete jednostavno prijaviti preko društvenih mreža (trenutačno Facebook, Twitter ili Google+).


2. Prijava preko društvenih mreža / Suglasnost za primanje reklamnih sadržaja

Nudimo Vam mogućnost da se registrirate i prijavite preko svog Facebook, Google+ ili Twitter računa (tzv. Social Login). Dodatna registracija u K-App-u u tom slučaju nije potrebna. Štoviše, Vaš račun na nekoj od društvenih mreža (Google+, Facebook ili Twitter) povezat će se s K-App-om, tako da ćete se moći identificirati i prijaviti preko tog računa. Prednost je ta da ne morate pamtiti novu lozinku za K-App.

Kod prijave, program će Vas preusmjeriti na stranicu Vaše društvene mreže (Twitter, Facebook ili Google+), gdje se možete prijaviti preko svojih korisničkih podataka. Na taj način Vaš profil na Facebooku, Twitteru, ili Google+ se povezuje s K-App-om, te se preko stranica Facebook Inc., Twitter Inc. ili Google Inc. automatski prosljeđuju sljedeći podaci:

  •  numerički ID društvene mreže,
  • ime i prezime
  • spol
  • korisničko ime na Twitteru, Google +, ili Facebooku
  • verifikacija korisničkog računa (verified), npr. „da“
  • link na Vaš javni profil odabrane društvene mreže.


Osim toga, operater društvene mreže će dobiti informaciju o tome da je Vaš account povezan s našim K-App-om.

Te podatke ćemo pohraniti i proslijediti kako bismo Vas identificirali kao ovlaštenog korisnika te Vam se ispravno obratili u K-App-u.

U slučaju korištenja opcije Social Login Services, osim toga dajete sljedeću suglasnost za prikupljanje, obradu i korištenje svojih osobnih podataka:

Suglasan sam da pružatelj usluge moje društvene mreže (Twitter, Facebook ili Google+) kod tzv. Social Logina smije proslijediti sljedeće osobne podatke (ako su: 1. kreirani u mom profilu na društvenoj mreži, i 2. ako sam ih pohranio kao javno dostupne, te 3. ako nisam ograničio pristup Kauflandu prilikom registracije u K-App-u):

  • e-mail,
  • datum rođenja*
  • mjesto stanovanja*
  • podaci o školskoj spremi / karijeri*
  • zanimanje za sljedeće događaje*
  • zanimanje za sljedeće knjige*
  • zanimanje za sljedeću glazbu*
  • zanimanje za sljedeće filmove*
  • zanimanje za sljedeće sportske momčadi ili pojedine sportaše*
  • status*

Kaufland te podatke smije pohraniti u mom osobnom K-App profilu. S iznimkom podataka o školskoj spremi / karijeri, Kaufland ih smije evaluirati u reklamne svrhe kako bi mi u skladu s mojim interesima, statusom i mjestom stanovanja prikazao individualno prilagođene ponude iz Kauflandovog asortimana preko K-App-a. Podaci o školskoj spremi i karijeri smiju se koristiti samo anonimizirani u statističke svrhe. Podaci se ne smiju prosljeđivati trećima, niti obrađivati u druge svrhe.

Napomena: Ovu suglasnost bilo kada možete opozvati slanjem e-maila na adresu service@kaufland.hr. U tom slučaju više nećete moći koristiti funkciju „Social Login“, već ćete se morati registrirati u K-App-u.

Daljnje informacije o prijavi preko Twittera, Facebooka i/ili Google+ te postavkama za zaštitu privatne sfere na društvenoj mreži možete naći pod napomenama o zaštiti osobnih podataka te uvjetima korištenja Facebboka (https://www.facebook.com/legal/terms), Twittera (https://twitter.com/privacy?lang=de), ili Google+ (http://www.google.com/policies/privacy/?hl=de).


3. Prijava i odjava

Čim ste se pomoću korisničkog imena i osobne lozinke prijavili na K-App, načelno možete koristiti sve funkcije K-App-a. Lozinka se pohranjuje u K-App-u. Dakle, prijavljeni ste i nakon što ste zatvorili K-App, morate samo kliknuti na ikonu K-App na desktopu svog tableta / pametnog telefona, kako biste ponovo pokrenuli K-App. Neovisno o tome, ako ne koristite K-App, ne prenose se ni podaci. Unutar K-App-a se u bilo kojem trenutku možete i ručno odjaviti. Kod ponovnog pokretanja K-App-a u tom ćete slučaju morati ponovo upisati svoje pristupne podatke.


4. Tražilica poslovnica

Preko geokoordinata mobilnog uređaja, Vaš se uređaj može locirati. Pozicija se koristi kako bi Vam u K-App-u prikazali specifične podatke najbliže Kauflandove poslovnice (radno vrijeme, adresa, ponuda). Ovisno o postavkama Vašeg uređaja, K-App će za lociranje Vašeg uređaja koristiti sljedeće podatke: GPS podatke, prepoznavanje WLAN mreže na kojoj ste prijavljeni ili pristupnih podataka za prijavu na mobilnu mrežu.

Kod uređaja s operativnim sustavom IOS to će uslijediti tek nakon što korisnik pokrene tražilicu poslovnica. Kod operativnih sustava za Androide pozicioniranje će uslijediti odmah po otvaranju K-App-a.

Pritom je važno da podaci o lokaciji Vašeg uređaja ostanu u K-App-u, a ne šalju se u Kaufland, niti ih Kaufland može očitati. Slično kao i kod kartica, Vaš uređaj samo određuje lokaciju i zatim traži najbliže lokacije Kauflandovih poslovnica koje su pohranjene u K-App-u. Dakle, Kaufland ne locira niti Vas, niti Vaš uređaj i ni u kojem trenutku ne zna gdje se nalazite. Ako unutar K-App-a zatražite prikaz aktualnih ponuda, one su regionalno prilagođene filijali koju ste našli preko tražilice poslovnica (vidi točku 5).


5. Prikaz aktualnih ponuda

Pomoću te funkcije se preko tražilice poslovnica prikazuju aktualne ponude najbližih poslovnica (vidi funkciju traženja poslovnica).


6. Prikaz recepata

Pomoću te funkcije mogu se prikazati prijedlozi recepata za pripravljanje jela. Pritom se upućuje na odgovarajuće proizvode koji su potrebni za pripravu. Sastojke za recept koji Vam se sviđa možete prebaciti na osobni Popis za kupnju.


7. Ažuriranje Popisa za kupnju / dijelovi Popisa za kupnju

Pomoću K-App-a možete izraditi individualni Popis za kupnju, te ga ažurirati, što će Vam pojednostaviti kupovinu u Kauflandu. Osim toga, svoje osobne Popise za kupnju možete dijeliti s drugim korisnicima K-App-a, kako bi npr. neka druga osoba za Vas obavila kupovinu (član obitelji ili prijatelj). U tu svrhu i Vi i primatelj Popisa za kupnju morate biti prijavljeni na K-App-u. Podaci s Vašeg popisa za kupnju evaluiraju se po poslovnicama u anonimnom obliku samo za statističke potrebe.


8. Povratne informacije kupaca

Osim toga, preko K-App-a možete poslati upite ili povratne informacije Kauflandu (pohvale/kritike/poticaje). Kaufland će obraditi Vaš upit i odgovoriti na njega. U tu svrhu prikupljaju se i koriste sljedeći osobni podaci: ime i prezime, vrsta i predmet povratnih informacija / upita, vrijeme i datum, e-mail te (ako ste ga naveli) Vaš broj telefona (za eventualna pitanja). Na taj način možete definirati želite li odgovor primiti mailom ili telefonski.

Podaci iz Vašeg feedbacka neće se koristiti u druge svrhe. Najkasnije 90 dana od odgovora ti će se podaci anonimizirati.


9. Fotografije koje se šalju uz Feedback

Osim toga, fotografiju koju ste snimili pametnim telefonom ili tabletom možete direktno integrirati u svoj feedback te ju preko K-App-a poslati u Kaufland (npr. fotografiju nekog proizvoda za koji imate reklamaciju ili nečeg drugoga što je povod reklamacije).

Molimo da pritom vodite računa o tome da zbog pravnih razloga ne smijete fotografirati osobe bez njihova znanja ili suglasnosti (niti djelatnike Kauflanda niti treće osobe). Ukoliko nam putem feedbacka pošaljete snimke osoba, bez odlaganja ćemo ih izbrisati.


10. Statistički izvještaji

Sve osobne informacije, koje ste nam priopćili ili dostavili, osim toga koristimo za anonimne statističke izvještaje, to jest nakon anonimizacije Vaši se podaci svrstavaju pod određenu poslovnicu kako bismo ponudu te poslovnice još više prilagodili potrebama kupaca. Ti se anonimni podaci po poslovnicama naknadno više ne mogu povezati s određenom osobom.


11. Analitički alat Crashlytics

U slučaju rušenja K-App-a dobivamo anonimne podatke koji nam pokazuju funkcije koje je korisnik zadnje koristio prije rušenja te aplikacije. Ti se podaci odnose isključivo na K-App i funkcije aplikacije te se ne mogu povezati s individualnim korisnikom. Služe isključivo za analizu grešaka.

Facebook Developer Kit
Osim toga, u K-App-u je integriran tzv. Facebook Software Development Kit (SDK) koji na raspolaganje stavlja Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA (Facebook).
On služi optimiziranju reklamnih kapanja za mobilne aplikacije koje se oglašavaju preko Facebooka, tako što se na mobilnom uređaju neće prikazivati reklame za određenu aplikaciju koja je već instaliran na tom uređaju. Osim toga, Facebook SDK omogućuje razne evaluacije vezane uz instalaciju aplikacije i uspjeh reklamne kampanje. Dodatno se unutar aplikacije mogu analizirati aktivnosti korisnika (eventi), kako bi se preciznije mogle definirati ciljne skupine za pojedine reklamne kampanje.
U tu svrhu K-App Facebooku šalje pseudonimizirane podatke, npr. App-ID i informaciju o tome da je aplikacija pokrenuta. Kao pseudonim se koristi Advertising ID koji raspoloživ u operativnom sustavu uređaja (naziv se razlikuje ovisno o vrsti operativnog sustava).
Advertising ID se kod K-App-a ne koristi za optimiranje reklama, te ga Facebook odbacuje, jer je Kaufland u K-App-u općenito zabranio da Facebook koristi taj ID u tu svrhu. Zato se i ne može točno identificirati korisnika.